رئيس کميته برگزاري مسابقات هندبال گفت: امتيازاتي که حريفان از شهرداري اروميه گرفته اند پس گرفته مي شود و صفر محسوب مي شود.

علي حيات پور رئيس کميته برگزراي مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه شرايطي پيش آمد که نماينده آذربايجان غربي از رقابت هاي ليگ برتر کنار گذاشته شد و هر امتيازي که حريفان از اين تيم گرفته اند پس گرفته مي شود و صفر محسوب مي شود.

وي تصريح کرد: تاکنون 12 هفته از مسابقات ليگ برتر برگزار شده است و تا پايان اين رقابت ها 6-5 هفته باقي مانده است و تيم هايي که از اين بعد با شهرداري اروميه بازي دارند استراحت خواهند کرد.

حيات پور در ادامه گفت: اين تيم قرار بود 15 دي به مصاف سپاهان برود که يک روز قبل از ديدار اعلام کرد که نمي تواند مقابل اين تيم قرار گيرد در دومين مورد 24 رأي بود باز اروميه از رويارويي مقابل نماينده اصفهان سرباز زد و آخرين مورد هم 3 بهمن بايد به ميدان مي رفت که باز همين اتفاق رخ داد.

وي اشاره کرد: ما تا جايي که امکان داشت به اروميه فرصت داديم ولي آنها هر دفعه يک بهانه مي آورند و آخرين مورد هم امتحان داشتن بازيکنان را مطرح کردند و اينکه تا 10 بهمن به آنها فرصت استراحت دهيم اما ما ديگر نمي توانستيم با اين مسأله کنار بيایيم بنابراين بر اساس قوانين فدراسيون با این تیم برخورد کرديم.

حيات پور گفت: براساس قوانين فدراسيون هر تيمي که به دلايلي از حضور در ميدان بازي طفره رود و نتواند کار خود را توجيه کند از مسابقات حذف مي شود.

وي تأکيد کرد: اکنون تعداد تيم هاي شرکت کننده در ليگ به 9 رسيد و حذف نماينده آذربايجان غربي به ليگ لطمه نمي زند و ما با تيم هاي باقي مانده بقيه مسابقات را ادامه خواهيم داد.

حيات پور گفت: مواردي نظير تعيين مقدار جرايم نقدي و محروميت ها و اينکه در سالهاي آينده در چه رده اي از مسابقات حضور داشته باشند بر عهده کميته انضباطي است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در گذشته نيز شاهد چنين مسائلي بوديم و اميدواريم از اين به بعد چنين مشکلاتي رخ ندهد چرا که در شأن هندبال نيست./مح
برچسب ها: آذربایجان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار