قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد و گفت: این نمایشگاه 18 الی 21 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، غلامعلی راستی ادامه داد: نمايشگاهها از مهمترين و مؤثرترين ابزارهاي بازاريابي در دنياي امروز تجارت محسوب مي شوند و از ديدگاه اقتصادي تاثير بسزايي در توسعه تجارت داشته اند بطوريكه امروزه متراژ و تنوع برگزاري نمايشگاه در كشورهاي توسعه يافته بسيار بيشتر از كشورهاي در حال توسعه است.

وی افزود: مزیتهای اقتصادی و تجاری آذربایجان شرقی در نمایشگاه ایران اکسپو عرضه می شود و این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای استان است تا بتواند ظرفیتهای اقتصادی، تجاری، فرهنگی و ... خود را معرفی نماید.

وی خاطر نشان کرد: تحقيق براي كسب اطلاعات بازار، بازديد كالا بدون رعايت تشريفات قانوني، عدم نیاز به هزينه هاي لازم جهت تشكيل جلسات مذاكره و عقد قرارداد و از همه مهمتر تمركز عرضه كنندگان كالا در يك محيط و عدم لزوم مراجعه به دفاتر شركتها و محلهاي توليد آنان از مزایای این قبیل نمایشگاه هاست.

راستی در عین حال خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، لازم است با بهره گیری از ظرفیتهای فنی خود ضمن معرفی مزیت های اقتصادی و تجاری استان، فرهنگ آذربایجان را به بازدید کنندگان معرفی نماییم./س

برچسب ها: معرفی ، ظرفیت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.