رييس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان همدان از كشف محموله 36 كيلويي ترياك و دستگيري يك نفر توزيع كننده مواد مخدر طي شب گذشته خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ اشتري با بيان اين مطلب گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در ادامه تلاش هاي اطلاعاتي خود و با بكارگيري منابع اطلاعاتي از يك فقره انتقال مواد مخدر از استان كرمان به سمت همدان مطلع و اين موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: در ادامه پي گيري هاي به عمل آمده مشخص شد محموله مورد نظر در پوشش بار سيفيجات و توسط يك دستگاه كاميون در حال حركت مي باشد كه پس از هماهنگي با با دادستان عمومي و انقلاب دادسراي همدان يك اكيپ عملياتي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محور پليس راه همدان –قزوين اعزام شدند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران مستقر در محل با استفاده از شيوه و شگردهاي خاص پليسي در ساعت 22 و 30 دقيقه شب گذشته خودروي موصوف را شناسايي و ضمن دستگيري راننده آن، بلافاصله خودرو را به محل پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و مورد بازرسي قرار دادند. 
سرهنگ اشتري اضافه كرد: در نتيجه بازرسي به عمل آمده 9 بسته مواد مخدر داخل نه كيسه پياز در مجموع به وزن 36 كيلو و 400 گرم از نوع ترياك كشف و ضبط شد. 
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان در خاتمه اظهار داشت: تلاش اين پليس جهت دستگيري ساير عوامل تهيه و توزيع اين محموله در حال پيگيري است./ف
برچسب ها: محموله ، مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار