استاندار اردبیل ‌‌بر تکمیل 76 پروژه نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین که با هدف بررسی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح شهر سرعین در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام برای از بین بردن این روحیه و مجاهدت ملت ایران در سنگر کار و تلاش مضاعف در سال‌های اخیر اقدام به سنگ‌اندازی و کارشکنی کردند که نتیجه آن جز ناکامی و شکست برای آنها چیز دیگری نبوده است.

وی تصریح کرد: ما در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم تا بار دیگر امید دشمنان را در تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم و با مجاهدتی بی‌نظیر بکوشیم جمهوری اسلامی ایران را به اوج عظمت و قله رفیع عزت و سربلندی با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌ها برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها در ایام دهه فجر جشن انقلاب و افتتاح پروژه‌ها با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در شهرستان سرعین نیز پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری شده‌اند در قالب این جشن افتتاح شده و تقدیم اهالی می‌شود.

وی اضافه کرد: قرار است این برنامه روز جمعه 13 بهمن ماه با عنوان جشن انقلاب برگزار شده و در این مناسبت طرح‌های قابل افتتاح نیز به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری و کانون پر تپش توسعه صنعت توریسم بیش از 76 پروژه با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجرا است که قرار است با همت دسته جمعی تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ادامه داد: حسب تاکید رئیس جمهور باید تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تا پایان دولت دهم به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شود.

نیکزاد همچنین به برگزاری جشنواره گردشگری زمستانی در سرعین اشاره کرد و اظهار داشت: آیین افتتاحیه این جشنواره گردشگری و ورزشی جمعه این هفته برگزار می‌شود و ما امیدواریم با نگاهی فرابخشی به مسئله توریسم و صنعت گردشگری بتوانیم به همه فصلی و همه جایی شدن سفر کمک کنیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، پروژه ، نیمه ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.