تصوير جعلي چاوز لو رفت+ عکس

روزنامه اسپانياي ال‌پاييس امروز پنجشنبه، در صفحه اول خود تصويري از يک مرد روي تخت بيمارستان را چاپ و ادعا کرد اين عکسي استثنايي از هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا است اما دقايقي بعد آن را جعلي دانست و از اين بابت عذر خواهي کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين عکس به مدت  نيم ساعت روي خط  بود اما  پس از  آن مسئولان روزنامه ال‌پاييس  دسترسي به پايگاه اينترنتي  اين نشريه را  مسدود و اين عکس را حذف کردند. 

به گفته ال‌پاييس خبرگزاري "گترس‌ آنلاين" عکس مردي را که روي تخت بيمارستان خوابيده و دستگاههاي پزشکي به وي وصل است، در اختيار اين نشريه قرار داده و اعلام کرده بود  اين عکس متعلق به هوگو چاوز ، رئيس جمهور ونزوئلا است. چاوز از حدود يک و ماه  پيش براي معالجه سرطان، در بيمارستاني در کوبا بستري است و اخبار مربوط به وضعيت جسماني وي  در ونزوئلا  پنهان نگداشته مي‌شود. اين درحالي است که در ونزوئلا  ترديدهايي در باره سلامت و امکان  زنده ماندن و وجود دارد.

روزنامه ال‌پاييس در ساعت  پنج و 37 دقيقه به وقت گرينويچ، شش و 37 دقيقه به وقت محلي اسپانيا، يک يادداشت عذرخواهي بر روي پايگاه اينترنتي خود  منتشر و تصريح کرد: پس از پي بردن به اين که عکس انتشار يافته متعلق به چاوز نيست، توزيع نسخه چاپي متوقف شد و نسخه جديدي براي فروش چاپ شد و به همين علت احتمال دارد نسخه چاپي روز پنجشنبه بيست و چهارم ژانويه اين روزنامه، در برخي روزنامه فروشي‌هاي داخل و خارج از کشور  موجود نباشد.

برچسب ها: جعلی ، چاوز ، عکس ، ال پاییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار