نکیسا: استقلال رئال مادرید ایران است اما پرسپولیس خطرناک تر است / خاطره خوبی از دربی ندارم

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر وزنی استقلال از پرسپولس سنگین تر است اما احساسم این است که پرسپولیس حرف های زیادی در این دربی دارد.

نیما نکیسا دروازه بان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر استقلال از نظر وزنی سنگین تر از پرسپولیس است اما احساسم این است که پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن دارد و خطرناک تر است چون بعد از رفتن مانوئل ژوزه بچه های پرسپولیس انرژی گرفتند و شرایط تغییر کرده است. به نظر من دربی 76 برنده دارد و امیدوارم پرسپولیس برنده این دربی باشد.

وی افزود: استقلال الان رئال مادرید ایران است و خیلی مهره دارد اما به نظر من تیمی که از الان آرام تر باشد و حاشیه کمتری داشته باشد، برنده بازی می شود در حال حاضر مهمترین چیز آرامش است تا با تمرکز کامل وارد این بازی بزرگ شوند.

وی تصریح کرد: عدم حضور علی کریمی برای پرسپولیس مشکل ساز می شود اما پرسپولیس مهره های خیلی زیاد دارد تا بتواند از آنها استفاده کند.

علی کریمی برای پرسپولیس خیلی روحیه بود و می توانست کمکم زیادی به تیم کند. الان محمد نوری چند هفته ای هست که خیلی خوب کار کرده و پرویچ هم که تازه به پرسپولیس آمده، بازیکن خوبی نشان داده که می توانند برای پرسپولیس موثر باشند.

دروازه بان سابق پرسپولیس اظهار داشت: دربی به خاطر احتیاط 2 تیم قشنگ نمی شود مگر اینکه در 20 دقیقه اول گل زده شود، آنوقت تیم مقابل برای جبران ریسک می کند به نظر من در این بازی چنین اتفاقی می افتد و پرسپولیس گل اول را می زند و بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اینکه می گویند دربی بازیکن دربی باز می خواهد یعنی اینکه بازیکن بین المللی می خواهد تا از نظر روحی و روانی بسیار خوب کار کند و تحت فشار نباشد و بتواند راحت کار کند. بازیکنی که تحت فشار تماشاگر و رسانه ها قرار نگیرد، راندمان کاری خوبی در دربی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به نظر من بازیکنان سرنوشت ساز استقلال در این دربی مهدی رحمتی، مجتبی جباری، آرش برهانی خواهند بود.

کریم انصاری فر، نیلسون و محمد نوری هم بازیکنان کلیدی پرسپولیس هستند. فرهاد مجیدی فکر نمی کنم در این دربی بازی کند مگر اینکه جلو بیفتند و برای جلب توجه تماشاگران او را به زمین بفرستند.

مجیدی شانس زیادی برای حضور در این دربی ندارد چون مجید صالح اعلام کرد که فرهاد هنوز آماده بازی نیست به همین دلیل فکر نمی کنم فرصت خاصی به او برای حضور در میدان بدهند.

نکیسا در پایان گفت: متأسفانه من خاطره خوبی از دربی ندارم در یک بازی 3 بر یک باختیم که بدترین خاطره من از دربی بود و خاطره نسبتا خوبی که از این بازی خاص دارم، بعد از آن بازی جنجالی بود که دربی در بندرعباس برگزار شد و برای پرسپولیس به میدان رفتم. متأسفانه هیچ وقت در دربی برنده نشدم و شکست را تجربه کردم. خیلی تلخ است که آدم بازیکن پرسپولیس باشد و طعم برد دربی را نچشد./آق

برچسب ها: نکیسا ، دربی ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار