آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی قبل از شهرآورد 76 به گزارش خبرنگار میدانی باشگاه خبرنگاران؛

حدود 2 هزار نفر در اطراف ورزشگاه آزادی

در حالی که کمتر از 24 ساعت به آغاز دربی 76 باقی مانده، حدود 2 هزار نفر در اطراف ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که کمتر از 24 ساعت به آغاز شهرآورد 76 باقی مانده حدود 2 هزار تماشاگر و هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در اطراف ورزشگاه حضور دارند و بیشتر این هواداران برای دیدن دربی دو تیم پایتخت از شهرستان ها به تهران آمده اند.
 
به همین منظور توفیق کابلی، رئیس مجموعه ورزشگاه آزادی تهران به خبرنگار ما گفت: تمام امکانات ورزشگاه آزادی آماده برگزاری شهرآورد76 هستند و ما بسیار امیدوار هستیم که هواداران به راحتی هر چه تمامتر شاهد دربی خوب پایتخت باشند.
 
بلیط فروشی از ساعت 6 صبح آغازخواهد شد و مسئولان بلیط فروشی راس ساعت در باجه ها حضور خواهند داشت تا هواداران بتوانند بدون استرس بلیط خود را تهیه کنند.
 
تمام تمهیدات لازم اعم از آتش نشانی، منطقه برق رسانی و اورژانس طی جلساتی که در طول هفته گذشته برگزارشد این اقدامات از ساعات قبل از دربی انجام خواهد شد.
 
لازم به ذکر است، از وزارت ورزش، یگان ویژه، شهرداری منطقه 22 و کلیه عزیزانی که در برگزاری این دربی ما را همراهی کرده اند کمال تشکر را داریم.
 
از طرف ورزشگاه آزادی هم به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) یکسری برنامه های شاد و متنوع برای هواداران تدارک دیده ایم و وسایل پذیرایی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت./مح 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار