موبایلتان را به دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل کنید!+عکس

دانشمندان موفق به طراحی و ساخت ابزاری برای اضافه کردن به موبایل های هوشمند شدند که به دنبال آن موبایل ها قادرند مانند یک دوربین عکاسی حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی کنند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،عکاسان همیشه در تلاش برای ثبت و ایجاد تصاویر مختلف و متنوعی هستند و از دوربین های عکاسی مختلفی با قیمت های بالا برای پیشرفته خود در حرفه شان استفاده می کنند.

گفتنی است؛این دوربین مجهز به تکنولوژی wi fi است و به این ترتیب کاربران این دوربین ها میتوانند تنها با فشار دادن یک دکمه فیلم ها و عکس های ضبط شده را به کامپیوتر های شخصی شان منتقل کنند.


دوربین این گوشی 41 مگاپیکسل است و میتواند حداکثر با رزولوشن 38 مگاپیکسل عکس برداری کند و با کمک فلاش زنون دوربین کیفیت عکاسی در نور کم را بهبود میبخشد و این وسیله قادر است 3 بعدی نیز عکس برداری کند.



لنز این دوربین نسبت به سایر لنزها پیشرفت قابل توجهی داشته است و سرعت عکاسی با این دوربین بسیار بالاست و تصاویر با وضوح بالایی را برایمان به ثبت میرساند و از تصاویری که با سرعت در حال حرکتند نیز به بهترین کیفیت عکس برداری میکند.

در حال حاضر موبایل های زیادی قادرند به این وسیله مجهز شوند تا به کیفیت دوربینشان افزوده شود و دانشمندان در تلاشند تا به قابلیت های این دوربین حرفه ای بیافزایند./ح

برچسب ها: موبایل ، دوربین ، لنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.