تلاش اصلاح طلبان برای سرکیسه کردن اروپایی‌ها صدای اپوزوسیون را درآورد + تصویر

ادامه برگزاری نشست مشترک عده ای از فتنه گران به سرکردگی امیر ارجمند با اروپایی ها با اعتراض دیگر اپوزیسیون و اتهام تک خوری و انحصار طلبی به این جماعت همراه شده است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از سفر اخیر رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران به اروپا برای سرکیسه کردن اعضای اتحادیه اروپا ، اصلاح طلبان نیز به سرکردگی امیر ارجمند که قافیه را باخته پنداشته اند به تکاپو افتاده و سلسله جلساتی را همزمان با اولین نشست شورای اروپا در سال ۲۰۱۳ میلادی با اعضای کمیسیون امور سیاسی و دموکراسی مجمع پارلمانی شورای اروپا برگزار کرده اند .



در اولین جلسه که روز دوشنبه ۲۱ ژانویه ۲۰۱۳ مصادف با دوم بهمن ۱۳۹۱ در محل ساختمان شورای اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه برگزار شد، اردشیر امیر ارجمند سخنگوی شورای هماهنگی راه زرد شده امید، مرتضی کاظمیان روزنامه نگار ضد انقلاب ، تقی رحمانی از متهمین فتنه 88 عضو گروه به اصطلاح  ملی مذهبی ها، علی مزروعی نماینده مجلس ششم، با ترفندهای نخ نما شده ای چون موضوعات فتنه سبز و وضعیت آزادی های سیاسی و مطبوعاتی سعی در جذب حمایت های مالی و دخالت در امور داخلی ایران توسط بیگانگان داشته اند.  

تقی رحمانی از متهمین فتنه 88 که چند ماهی است به خارج از کشور گریخته در مصاحبه با رادیو فرانسه از سناتوری ایتالیایی به نام ماچرانو نام برده که آنها را به نشست اروپا دعوت کرده است . اما این اصلاح طلبان با وقاحتی مثال زدنی از کشورهای اروپایی درخواست می کنند تا فشار سیاسی را بر مردم ایران بیشتر کنند ! زیرا که تحریم های اقتصادی بجای آنکه جواب مثبت بدهد باعث مقاومت بیشتر مردم و بی نتیجه ماندن  پروژه  به خیابان کشاندن آنها شده است.



این جماعت که در چند روز گذشته نیز با ادامه حضور در نشست سیاستمداران اروپایی سعی در راضی کردن آنان برای شل کردن سر کیسه های یوروهای اروپایی دارند با عبور از مردم ایران با خفت و خواری یوغ پادویی اجنبی ها را به گردن خود آویخته اند .

امری که در گذشته رقیبانی چون سلطنت طلبان ، منافقین و ... زودتر از آنان به آن اقدام کرده بوده اند. البته این رقابت مضحک با اعتراض رقیبان از قافله جا مانده نیز همراه بوده است بطوریکه دیگر اپوزیسیون ، دارو دسته امیر ارجمند واصلاح طلبان را به تلاش برای تک خوری به بهانه ادامه نشست های اروپا متهم می کنند. این اعتراضات که در قالب دست نوشته هایی در وبلاگستان و شبکه های اجتماعی ضد انقلاب ها مطرح شده است اصلاح طلبان را انحصار طلبانی معرفی می کند که هنوز در فکر به قدرت رسیدن خودشان هستند و دروغ گویانی هستند که تنها دم از تکثر گرایی در بین اپوزیسیون می زنند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار