قديري‌ابيانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بيداري اسلامي رژيم صهيونيستي را کيش و مات کرده است

سفير سابق ايران در مکزيک گفت: در آينده‌اي نزديک جهان اسلام به رهبري جمهوري اسلامي مي‌تواند يکي از بزرگترين قطب‌هاي عظيم جهان و ابر قدرت‌ها در منطقه باشد.

"محمد حسن قديري ابيانه" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تضعيف حزب انتخاباتي رژيم صهيونيستي، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات خود در منطقه جایگاه خود دچار مشکلات داخلی شده است که موج نگرانی‌ها را برای دولتمردان این رژیم جعلی به وجود آورده است.

اين كارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک انتخابات اخير رژيم غاصب صهيونيستي را تضعيف جناح تندرو آن دانست و افزود: اقدامات تروريستي احزاب رژيم جعلي صهيونيستي عليه ملت مظلوم فلسطين و شهادت مظلومانه آنان، موجب بي‌اعتمادي شهروندان صهيونيستي به آينده اين رژيم اشغالگر شده است.

وي با بيان اينکه ارتکاب جنايت در منطقه ديگر پيش از اين نمي‌تواند براي رژيم غاصب صهيونيستي امتياز آور باشد، تصريح کرد: پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران و بيداري اسلامي در خاورميانه موجب کوتاهي عمر اين رژيم منحوس شده است.

قديري ابيانه در هم شکستن نقاط امن در سرزمين‌هاي اشغالي طي جنگ 8 روزه و پيروزي حماس را يکي از مهم‌ترين عوامل ايجاد وضعيت بحران‌زده رژيم منحوس صهيونيستي دانست و اظهار داشت: رژيم غاصب صهيونيستي همواره از قدرت‌هاي برتر منطقه از جمله حماس، حزب‌الله و جمهوري اسلامي ايران به شدت بيمناک است.

اين کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک تصريح کرد:‌ با پيروزي مسلمانان در منطقه بر دولت‌های سلطه‌گر، صهيونيست‌نشينان اميد خود را براي بقا و ايستادگي در آينده از دست خواهند داد.

قديري ابيانه ادامه داد:‌ طبق آمارها حدود 40 درصد از شهرک‌نشینان صهیونیستی خواستار بازگشت به سرزمين مادري خود هستند که اين تعداد در حال افزايش است.

سفير سابق ايران در مکزيک و استراليا خاطر نشان كرد: جايگزيني حکومت مردم سالارانه به جاي حکومت فعلي اردن، بازگشت ثبات بر اين منطقه و  پيروزي سوريه بر تروريست‌ها مي‌تواند طليعه شکل‌گيري تمدن بزرگ اسلامي با رهبري جمهوري اسلامي ايران را بوجود آورد بنابراين در آينده‌اي نزديک جهان اسلام به رهبري جمهوري اسلامي مي‌تواند يکي از بزرگترين قطب‌هاي عظيم جهان و ابر قدرت‌ها در منطقه باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار