براي رايانه:

اين نرم افزار عكسهاي شما را به عكس هاي سياه و سفيد هنري تبديل مي كند

فرقي نمي‌كند عكاس مبتدي باشيد يا حرفه‌اي، چرا كه نرم‌افزار Perfect B&W از شما يك عكاس فوق‌حرفه‌اي مي‌سازد و به شما اين امكان را مي‌دهد تا با افزايش سايه‌ها و برجستگي‌هاي تصاوير و... شاهكارهاي هنرمندانه‌اي را به‌صورت سياه و سفيد خلق كنيد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عكس‌هاي زيادي در سايت‌هاي اينترنتي مشاهده مي‌شود كه رنگ‌هاي شاد و جذابي را در خود جاي داده‌ است. اين تصاوير بسيار زيبا بوده و عكاساني حرفه‌اي آنها را خلق كرده‌اند. اما در كنار اين عكس‌هاي رنگارنگ، تصاوير فوق‌العاده هنرمندانه‌اي هم مشاهده مي‌شود كه تنها از دو رنگ سياه و سفيد تشكيل شده است. اين عكس‌هاي هنرمندانه در بسياري از موارد آن‌قدر جذاب و خيره‌كننده است كه به‌طور كاملا واضح، تفاوت عكاسي حرفه‌اي و اوج عكاسي حرفه‌اي را براي بيننده مشخص مي‌كند.
دوست داريد شما هم به جمع عكاسان فوق‌حرفه‌اي بپيونديد و تصاويري هنرمندانه و چشم‌نواز با ظرافت‌هايي خاص و خلاقانه را پديد آوريد؟

فرقي نمي‌كند عكاس مبتدي باشيد يا حرفه‌اي، چرا كه نرم‌افزار Perfect B&W از شما يك عكاس فوق‌حرفه‌اي مي‌سازد و به شما اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده از مجموعه افكت‌هاي بسيار ماهرانه و ويژه، تكنيك‌هاي پردازش زمان، افزايش روشنايي و كنتراست، افزايش سايه‌ها و برجستگي‌هاي تصاوير و... شاهكارهاي هنرمندانه‌اي را به‌صورت سياه و سفيد خلق كنيد كه خودتان هم باورتان نشود اين شاهكار حاصل كار شماست!
 

الگوهاي حرفه‌اي:
مجموعه الگوهاي حرفه‌اي و ويژه‌اي كه به‌صورت از پيش طراحي شده توسط Perfect B&W در اختيار شما قرار مي‌گيرد شما را قادر مي‌سازد براحتي بسياري از تكنيك‌هاي تاريكخانه‌اي را روي تصاوير خود اعمال كرده و آنها را به شاهكارهاي عكاسي تبديل كنيد. اگر نمي‌دانيد كدام الگو زيبايي خيره‌كننده‌اي را به تصوير شما مي‌بخشد و كداميك از الگوها مناسب تصاوير موردنظرتان است، مي‌توانيد از قابليت جستجو و پيش‌نمايش آني الگوها كمك بگيريد.

 
موردعلاقه‌ها:
اگر بسياري از عكس‌هايتان از يك سبك عكاسي پيروي مي‌كند و از ميان تعداد بسيار زياد الگوهاي از پيش‌طراحي شده، چند الگو را بيش از همه مورد استفاده قرار مي‌دهيد يا الگوهايي را خودتان ايجاد كرده‌ايد كه بيش از همه نيازمند آنها هستيد، مي‌توانيد با علامت‌گذاري اين الگوها به‌عنوان الگوهاي موردعلاقه، هميشه و در همه حال آنها را در اختيار داشته باشيد. شما مي‌توانيد از طريق پنجره دسترسي سريع به الگوهاي مورد علاقه، نهايت تمركز و وقت خود را به ويرايش تصاوير اختصاص دهيد و در كمتر از چند ثانيه الگوي موردنظرتان را نيز به آنها اضافه كنيد.

 
برس‌هاي ضروري اصلاحات:
اصلاح اشكالات تصاوير، ترميم جاهاي خالي و سوختگي‌ها، اضافه كردن كنتراست و جزئيات و به‌كار بردن رنگ‌هاي دلخواه با استفاده از مجموعه برس‌هاي منحصر به‌فردي كه به‌صورت كاملا ويژه براي پردازش روي تصاوير سياه و سفيد طراحي شده است، از جمله امكانات ديگر اين نرم‌افزار به شمار مي‌رود كه در اختيار شما قرار خواهد گرفت.
تشخيص هوشمندانه لبه‌هاي موضوعات مختلف، ادغام لايه‌هاي رنگ روي يكديگر، به‌كارگيري فيلترهاي مختلف پس از عكاسي، افزودن افكت‌هاي فيلمي روي تصاوير، قاب كردن تصاوير و... از مهم‌ترين امكاناتي است كه در اين نرم‌افزار مشاهده مي‌شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۰:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی جالب نیستن
Iran (Islamic Republic of)
TOHI
۰۹:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
بدرد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
خواهشا نرم افزارهای رایگانو معرفی کنید
آخه30دلار از کجا بیاریم...
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۰۱:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
خیلی خوب نیست