حجت ‌الاسلام عسگري در گفتگو با باشگاه‌خبرنگاران:

روحاني در حال رايزني با هاشمي براي کانديداتوري رياست جمهوري است

مشاور پارلماني روحاني گفت: "حسن روحاني" با" هاشمي" و ديگر چهره‌ها و شخصيت‌هاي سیاسی ديدار كرده است و درحال رايزني با اين افراد است.

حجت‌الاسلام علي عسگري مشاور پارلماني "حسن روحاني" مشاور پارلماني مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز رايزني‌هاي وي براي كانديداتوي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: وي جلسات مشورتي خود را آغاز كرده و تا كنون با تيم‌هاي مختلفي از مديران باتجربه گذشته، وزراي سابق از جمله تركان و ... و نمايندگان و نخبگان حوزه و دانشگاه جلساتي را داشته است.

وي در ادامه با اشاره به ديدارهاي "روحاني" گفت: "حجت‌الاسلام روحاني" با "آيت‌الله هاشمي" و ديگر چهره‌ها و شخصيت‌هاي سیاسی  ديدار كرده است و درحال رايزني با اين افراد براي کانديداتوري رياست‌جمهوري است.

مشاور روحانی تصریح کرد: حجت‌الاسلام روحاني حاميان مورد توجهي در ميان اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرايان معتدل دارد و اگر کاندیدا شود، "مستقل" در انتخابات شرکت خواهد کرد.

وي همچنين افزود: حجت‌الاسلام روحانی بدليل اينکه عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت است با برخي دوستان خود در جامعه روحانيت رایزنی کرده و همچنين حزب "اعتدال و توسعه" نيز از وي حمايت مي‌كند.

عسگري خاطرنشان كرد: حسن روحانی ارتباط خوبی با نمایندگان ادوار و مجمع هم‌اندیشی دارد و نمایندگان ادوار هم جلساتی با وی برگزاركرده و حمايت خود را از روحانی در انتخابات92 اعلام كرده است.

وي در پايان اظهار داشت: انگیزه فعالیت انتخاباتی در وی و دوستان حامی وی بالاست و روحاني براي حضور در انتخابات مصمم است و درحال انجام تمهيدات عملي براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: هاشمی ، روحانی ، پارلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار