بهرامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولين جلسه انتخاباتي شريعتمداري با همکاران سابقش برگزار شد

سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري گفت: شب گذشته اولين جلسه انتخاباتي محمد شريعتمداري با همکاران سابقش برگزار شد.

محسن بهرامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از برگزاري اولين جلسه انتخاباتي محمد شريعتمداري با همکاران سابقش در وزارت بازرگاني، خبر داد و اظهار داشت: شريعتمداري از همکاران خود به عنوان اولين جمعيت همراه دعوت کرده بود تا دلايل کانديداتوري‌اش و ضرورت اين حضور را به اطلاع آنان برساند.

وي ادامه داد: شريعتمداري يکي از دلايل ضرورت حضورش را مربوط به حوزه اقتصادي دانست و گفت که در حوزه اقتصادي با چالش‌هاي متعددي از جمله افزايش نرخ بيکاري، تورم، کاهش ارزش پول ملي و افزايش نقدينگي روبرو هستيم که بايد يک عزم جدي در قالب برنامه ريزي منسجم براي حل اين مسائل وارد عمل شود.

سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري تصريح کرد: شريعتمداري همچنين اضافه كرد كه با توجه به  اشرافي كه بر حوزه اقتصادي  دارد، مي‌تواند به ميدان بيايد و جنبش عدالت‌خواه را راه‌اندازي کند و با تشکيل دولتي اعتدالي ظرفيت‌هاي گسترده کارشناسي معطل مانده توسط دولت فعلي را به کار گيرد.

وي با بيان اينکه دومين محور اين ديدار مربوط به مسائل بين‌المللي بود، گفت: شريعتمداري در اين ديدار خطاب به حاضران گفت که به دليل عدم رعايت شئونات ديپلماتيک، رفتارهاي خارج از حکمت، عزت و مصلحت که بايد در روابط با کشورهاي همسايه منطقه اتحاديه اروپا و حتي آمريکا داشته باشيم، در شرايط مناسبي نيستيم.

وي تاکيد کرد: در اين جلسه با وجود اينکه افرادي با نگرش‌هاي مختلف حضور داشتند، همگي از کانديداتوري شريعتمداري حمايت کردند.

سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري خاطر نشان كرد: شريعتمداري در دوران تصدي وزارت بازرگاني با افرادي از نگرش‌هاي مختلف همکاري
مي‌کرد و در اين ديدار نيز اعلام كرد كه اگر رئيس جمهور شود مي‌تواند از ظرفيت‌هاي مديريتي معطل مانده براي مديريت بهتر كشور استفاده کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار