سمندر:

بحران سبک های آزاد کاراته کشور حل شده است

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه استان فارس از استان های قدرتمند کاراته کشور است بیان کرد: بحران سبک های آزاد کشور حل شده و تمام هیات ها می بایست نگاه برابری به سبک های آزاد داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا سمندر در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت کاراته فارس گفت: اعضای مجمع استان با رای خود، بزرگی مجموعه کاراته فارس را نشان دادند و به این مجمع افتخار میکنیم.

وی افزود: امیدوارم رییس جدید هیات با قدرت و پشتیبانی مجمع بتواند فعالیت خود را شروع کند و در این راه باید از تجربیات و نقاط مثبت دوران سرپرستی عباس رضایی نیز استفاده شود.
سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه این فدراسیون درسال 85 بهترین فدراسیون کشور شد، ادامه داد: کاراته ورزشی است که علاوه بر قهرمانی، بعد همگانی هم دارد و جایگاه این رشته در کشور با حضور بیش از یک میلیون ورزشکارجایگاهی شناخته شده است.

سمندر بیان کرد: درکشورنزدیک به چهارهزار داور داریم که بیش از 20 داور در سطح جهانی است که با علم روز دنیا آشنا هستند.

وی با بیان اینکه کاراته رشته ای مناسب و لذت بخش برای تمامی سنین است عنوان کرد: هر ورزشکارکاراته علاوه برخود، خانواده اش را هم در گیر این رشته مفرح می کند واین رشته به لحاظ فنی نیز می تواند نیاز جسمی و روحی افراد را برآورده کند.

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به تعامل خوب این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: فدراسیون و وزارتخانه به دنبال به اوج رساندن این رشته ورزشی در کشور هستند.

در مجمع انتخاباتی هیات کاراته فارس حمید رضا ده بزرگی با 18 رای به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار