اردبیل /

دهه فجر فرصتی برای بازگویی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

استاندار اردبیل گفت:دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازگویی بركات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران برای مردم و جوانان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /اكبر نیكزاد در آیین نواخته شدن گلبانگ انقلاب در شهرستان نمین با بیان این كه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مسوولان ارشد كشور توسط سردمداران غربی و آمریكایی تعیین می شدند افزود: به بركت خون پاك شهیدان و انقلاب اسلامی ، امروز شاهدیم كه مسوولان كشور مستقیم یا غیر مستقیم توسط خود مردم انتخاب می شوند.

وی شرط مسوول بودن در نظام اسلامی ایران را خدمت به مردم و كشور دانست و گفت: این مهم یكی از بزرگترین بركات نظام است.

نیكزاد افزود: بزرگترین بركت انقلاب را می توان در ساده زیستی رهبر معظم انقلاب مشاهده كرد كه ساده زیستی ایشان نشانه درك صحیح معظم له از وضعیت قشر آسیب پذیر است.

حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه نمین هم در این مراسم گفت: آرزوی تمام انبیا و اولیای الهی برپایی حاكمیت الهی ، قرآنی و اسلامی در جهان بود.

وی افزود: در بهمن 1357 با تدابیر حكیمانه رهبر كبیر انقلاب اسلامی و مجاهدت و بصیرت تمام مردم و مسوولان این آرزو در كشور ما تحقق پیدا كرد.

كمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم از دهه فجر به عنوان روزهای برچیده شدن ظلم و جور ستمشاهی از كشور ایران با رهبری بی بدیل حضرت امام (ره) و پشتیبانی مردم یاد كرد و خدمتگذاری به این مردم را وظیفه همه مسوولان دانست/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.