تحقق عدالت و پیشرفت برنامه ی پیش روی کمیته امداد

معاون اداری و مالی کمیته امداد گفت: با توجه به اعلام دهه ی چهارم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به نام دهه ی پیشرفت و عدالت، کمیته امداد بر مبنای این شعار گام خواهد برداشت.

تراب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه ی پیش روی بخش اداری و مالی در دهه چهارم گفت: با اعلام دهه چهارم انقلاب به نام عدالت و پیشرفت از سوی مقام معظم رهبری، کمیته امداد نیز در صدد تحقق این شعار خواهد بود و همچنین سیاست های کلی نظام اداری ابلاغ شده از سوی رهبری در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد:متناظر با برنامه های دولت کمیته امداد نیز برنامه ای پنج ساله تدوین می کند که شامل دو بعد ارائه خدمات و چگونگی اداره ی خدمات است.

تراب با اشاره به عملکرد سه دهه گذشته کمیته امداد در بخش اداری و مالی افزود: در طول این سه دهه چندین بار نظام مالی بازنگری و اصلاح شده و امروز به نظام مالی مطلوب رسیده است.

وی استقرار نظام مالی بر مبنای تعهدی کامل را برای پاسخگویی کامل به نهادهای نظارتی بیان داشت و گفت: قانون مداری، برنامه محوری در مصارف امداد حاکمیت دارد و تمام دریافت ها و پرداخت ها از مقررات و برنامه های مدون نهاد تبعیت می کند.

تراب با بیان اینکه صورت های مالی کمیته امداد اعم از دولتی و غیر دولتی از نظر حسابرس قانونی مقبول اعلام شده است تصریح کرد: صورت های مالی که کلیه منابع را چه منابع عمومی دولت و منابع غیر دولتی که شامل وجوهات مردمی به کمیته امداد می شود وضعیت مصارف و منابع را در داخل نهاد نشان می دهد مورد تایید دفتر مقام معظم رهبری شده است.

وی ادامه داد: این تایید و مقبولیت بدون شرط یعنی هیچ اشکال عمده ای در صورت های مالی مشاهده نشده است.

تراب در پایان با اشاره به ترویج و توسعه سنت های اسلامی یکی از کارهای اساسی دنبال شده در این نهاد است خاطر نشان کرد: این نهاد با بیش از هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه قرض الحسنه بدون دریافت کارمزد به مردم نیازمند یکی از سنت های اسلامی را اجرا کرده است./ل

برچسب ها: کمیته ، امداد ، مصارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار