کشف 3 خودروی سرقتی در محدوده کلانشهر تهران:

برای جستجوی خودروی سرقتي خود اینجا کليک کنید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: ماموران پلیس راهور با تلاش های خود توانستند 3 دستگاه خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط نمایند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با بررسی و کارشناسی تمامی نقاط حادثه خیز تهران در صدد هستند که با شناسایی علت حوادث در آن نقاط مشکلات را برطرف و آن نقاط را ایمن سازند و خوشبختانه در حال حاضر صدها نقاط حادثه خیز ایمن سازی گردیده است.

*کشف پراید سرقتی با شماره پلاک 66 ط 136 ایران 77

این مقام مسئول راهور تهران در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس راهور فاتب در ساعت 8:5 روز جاری در تقاطع کردستان به یک دستگاه خودروی پراید به شماره انتظامی 66 ط 136 ایران 77 مشکوک شده که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند لذا خودرو با تنظیم صورت جلسه تحویل کلانتری گردید.

*کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک 46 س 663 ایران 66

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ضمن اشاره اقدامات گسترده پلیس راهور فاتب در خصوص کاهش حوادث تلخ رانندگی ازعان داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در ساعت 2:40 بامداد روز جاری در حین انجام وظیفه در خیابان کریمشاهیان به یک دستگاه خودروی پراید با شماره پلاک 46 س 663 ایران 66 که در لا به لای خودروهای پارک شده بود مشکوک شدند که پس از استعلام از سامانه ی آگاهی مشخص گردید خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو با تنظیم صورت جلسه به کلانتری 121 سلمانیه تحویل گردید.

*کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک 16 ل 433 ایران 55

سرهنگ سعید اسماعیلی ضمن اشاره به تشدید گشت زنی های مستمر پلیس راهور تهران در سطح راههای کلانشهر تهران گفت:
عوامل پلیس راهور فاتب در 4:30 بامداد روز جاری در حین گشت زنی مستمر خود در محدوه ی منطقه 14 خیابان ائمه اطهار با دقت و هوشیاری توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را با شماره پلاک 16 ل 433 ایران 55 که کنار خیابان بلاصاحب رها گشته بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت خودروی مذکور با تنظیم صورت جلسه به کلانتری تحویل گردید./ف

برچسب ها: ترافیک ، تهران ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار