اخبار تيم فوتبال استقلال؛

مراسم ويژه گلريزان براي سرمربي استقلال/ ممنوع المصاحبه شدن چند استقلالي

اعضاي تيم استقلال همچنان با مشكل پرداخت طلب برخي بازيكنان اين تيم روبروست، اما اين موضوع قرار است بزودي بدون مشكل حل و فصل شود. آخرين اخبار استقلال را در اين خصوص بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال، با شرايط خاص روبرو شدند كه در خصوص پرداخت طلب ها با مشكلات روبرو شدند و اين موضوع وضعيت را براي اعضاي اين تيم تغيير داده است، زيرا استقلال در شرايطي قرار دارد كه با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كند و اين موضوع باعث اين است كه مسائل مالي و مشكلات اين چنيني براي آبي ها اتفاق بيفتد، اما در اين ميان، اوضاع مالي آبي ها در خصوص پرداخت طلب رينالدوي پرويي جدي تر از ديگر نفرات اين تيم است.

اين بازيكن اعلام كرده است كه در خصوص شرايط مالي و طلبش كوتاه نمي آيد و به همه پول خود نيازمند است و تلاش آبي ها براي مقابله با اين بازيكن نتيجه اي را در برنداشته است، از طرفي ديگر اين بازيكن پس از شكايت به فيفا اين موضوع را بصورت جدي تري دنبال كرد تا آبي ها اقدامات لازم را انجام دهند و وي را به نتيجه برسانند.



در اين ميان آبي ها موظف به انجام اين اقدامات هستند و شرايط طوري است كه اعضاي اين تيم بايد از طريق سفارت پرو مبلغ مورد نظر را پرداخت كرده و در اختيار اين بازيكن قرار دهند، رينالدو در خصوص اين موضوع پيگيري لازم را انجام داده است و مدعي شده كه اوضاع براي وي ايده آل نيست، زيرا مسئولان تيم استقلال بايد در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و با شرايط ايده آل براي اين بازي آماده شوند، از طرفي ديگر اين موضوع بصورت جدي مورد پيگيري قرار گرفته است و اعضاي تيم استقلال مدعي شدند كه اين پول را هرچه سريعتر به اين بازيكن پرداخت مي كنند، اما اين اتفاق در حالي قرار است رخ دهد كه اعضاي اين باشگاه با مشكلات مالي روبرو هستند و قصد نداشتند پول اين بازيكن پرويي را به وي پرداخت كنند، زيرا مدعي هستند كه اين بازيكن، به اندازه پولي كه دريافت مي كند در استقلال زحمت كشيده است و حق وي اين مقدار پول نيست، اما وي طلب دريافت تمام پولش را كرده است و استقلالي ها موظف هستند كه اين مقدار را به وي پرداخت كنند، اما اين اتفاق تحت شرايط خاص رخ مي دهد زيرا اعضاي اين تيم با مشكلاتي روبرو هستند كه خواستار رفع آن ها هستند و در اين مورد دچار مشكلات جدي شدند.

از طرف سفارت پرو با آبي ها در تماس است و آن ها پيگير اين ماجرا هستند، تا هرچه سريعتر اين مبلغ را در اختيار گرفته و ‌آنرا به رينالدو ارائه دهند تا اين بازيكن استقلال را رها كند.

** برگزاري مراسم ويژه براي سرمربي استقلال

امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال در ابتداي حضورش در تيم استقلال براي چندين مرتبه، حضور اين كه استقلال با حضور وي در رده اول جدول قرار بگيرد و به عنوان تيم نخست اين تيم را همراهي كند را نداشت، اما در اين ميان آبي ها با شرايطي خاص روبرو شدند و اين مربي توانست استقلال را به مقام اول برساند و جايگاه تيم در اين رده از جدول حفظ شود.

بر اساس اين گزارش، امير قلعه نوعي با عملكردي كه در استقلال از خود ارائه كرده است، شرايط خوبي دارد وي در اين تيم طوري پيش رفته است كه هواداران از هم اكنون تيم خود را قهرمان بدانند و اعلام كردند كه در اين خصوص، اقداماتي انجام گرفته است كه قرار است اين اقدامات را در خصوص امير قلعه نوعي اجرا كنند.



گويا عده اي از هواداران تيم استقلال كه تعداد آن ها قابل توجه و بيشمار است، از طريق باشگاه اقداماتي را انجام دادند تا آن ها را با شرايط خاص روبرو كرده و شرايط را طوري پيش ببرند كه بتوانند به نوعي از سرمربي تيم استقلال تقدير و تشكر كنند، اين موضوع قرار است طي چند روز آينده عملي شود و امير قلعه نوعي به عنوان سرمربي اين تيم در مراسمي حاضر مي شود كه هواداران تيم استقلال قصد دارند از وي تقدير كنندو اثبات كنند كه از شرايط حال حاضر در اين تيم رضايت دارند و اوضاع براي وي ايده آل است، از طرفي اعلام شده است اين مراسم شبيه به مراسم گلريزان براي سرمربي تيم استقلال است و اعلام شده حتي در صورتي كه تيم قهرمان نشود، اين عده به زحمات امير قلعه نوعي ارج مي نهند.

** جان واريو 2 ماه ديگر در تمرينات گروهي

 هافبك برزيلي سابق تيم استقلال كه در كشورش بسر مي برد دائم با آبي ها در تماس است و اين موضوع عامل اين است كه اعضاي تيم استقلال از اين اتفاق با خبر شوند كه اوضاع براي اين بازيكن به چه گونه است، اما اين بازيكن قصد دارد به زودي به ميادين بازگردد.
بر اساس اين گزارش، جان واريو با شرايط روبرو شده است كه مي تواند از چند هفته آينده در تمرينات گروهي حاضر شود و آماده حضور در ميادين شود.



اين بازيكن كه بدليل مصدوميت ناچار شد از استقلال جدا شود و اين تيم را ترك كند، با اوضاعي خاص روبرو شده است و شرايطي دارد كه وضعيت را براي وي متفاوت پيش مي برد، زيرا اين بازيكن از استقلال جدا شده است و نام وي از ليست تيم خارج شده است اما اين بازيكن بزودي مي تواند فعاليت خود را در فوتبال آغاز كند اين بازيكن با شرايطي روبرو شده است كه قصد بازگشت به ميادين را دارد، اما اين اتفاق قرار نيست براي حضور وي در استقلال رخ دهد زيرا تصميم آبي ها براي حضور وي به اتمام رسيده است و آن ها نمي توانند نام بازيكن سابق خود را در فهرست آبي ها اضافه كنند زيرا اين بازيكن از ليست خارج شده و راهي كشورش شده است و آبي ها پس از باخبر شدن از وضعيت وي در صدد اين برآمدند كه اين بازيكن را به فهرست بازگردانند اما اين اتفاق رخ نمي دهد و اين در حالي است كه جان واريو مي تواند از دو ماه ديگر در تركيب تيمش به ميدان برود اما اين بازيكن هنوز بدون تيم است و قرار است آبي ها براي فصل بعد با وي وارد مذاكره شوند.

** ممنوع المصاحبه شدن بازيكنان معترض استقلال

اعضاي تيم استقلال، با شرايط خاص ليگ را پشت سر مي گذارند و در اين ميان حواشي از اين تيم دور نمي شود زيرا مشكلات امير قلعه نوعي به عنوان سرمربي اين تيم بسيار زياد است و شرايط براي وي متفاوت پيش مي رود.
بر اساس اين گزارش، سرمربي تيم استقلال از بازي استقلال با پرسپوليس با حرف و حديث و حواشي بسيار زيادي در خصوص حضور چند بازيكن در تركيب اين تيم روبرو شده است و با اينكه در اين خصوص با معترضان تيم اتمام حجت كرده بود اما اين موضوع حل نشده است و چند بازيكن اين تيم همچنان در خصوص، با سرمربي تيم اختلاف نظر دارند و معتقدند كه وي در اين مورد دچار اختلاف سليقه است و اين موضوع تيم را دچار مشكلات جدي كرده است.

گفتني است، بازيكنان تيم استقلال، در اين خصوص، سرمربي تيم اعتراض داشتند و اين موضوع به اطلاع امير قلعه نوعي رسيده است اما سرمربي اين تيم اعلام كرده است كه با معترضان برخورد مي كند زيرا بازيكنان اين تيم بايد بدانند نبايد با سرمربي استقلال مخالفت كنند و در اين خصوص تيم را دچار مشكلاتي جدي كنند و حواشي را در استقلال افزايش دهند.



شايان ذكر است: چند بازيكن تيم استقلال بدليل بحث و مصاحبه در اين خصوص با ممنوعيت مصاحبه روبرو شده اند و اين موضوع باعث شده است كه اعضاي اين تيم در خصوص صحبت در خصوص بازي نكردنشان دچار مشكلاتي جدي شود.

گفتني است، حنيف عمران زاده و چند بازيكن ديگر تيم در اين مورد با امير قعله نوعي دچار مشكل شدند زيرا بازيكنان نيمكت نشيني تيم به اين موضوع رضايت ندارند و حتي اعلام شده است كه آن ها نبايد مصاحبه انجام دهند و آرامش خود و تيم را حفظ كنند تا مشكل خاصي ايجاد نشود.

** اعتراض رحمتي و جلسه براي مشخص شدن وضعيتش

كيانوش رحمتي، هافبك تيم استقلال مدتي است كه پس از رهايي از بند مصدوميت قصد دارد با آمادگي كامل در تركيب تيم به ميدان برود اما اين اتفاق رخ نداده است و اين هافبك فرصتي براي حضور در تركيب استقلال ندارد و اين موضوع عاملي است كه وي به يك نيمكت نشيني تبديل شود و در اين خصوص دچار مشكلات جدي شود كه پيگير اين موضوع باشد.



بر اساس اين گزارش، رحمتي كه مدت هاست بدليل حفظ آرامش تيمي در اين خصوص بحثي را انجام نمي دهد سرانجام سكوت را شكست و اعلام داشت كه با مسئولان تيم و سرمربي استقلال جلسه اي را برگزار مي كندو پس از آن در خصوص وضعيت خود تصميم گيري مي كند.

اين بازيكن با امير قلعه نوعي و علي فتح الله زاده در اين خصوص گفتگو كرد و از شواهد امر اين چنين برمي آيد كه اين بازيكن با اوضاعي روبروست كه نم يتواند استقلال را تا پايان فصل همراهي كند، مگر اينكه اتفاقي در تيم رخ دهد و يا بازيكنان خط مياني استقلال با مشكلي روبرو شوند، زيرا در غير اين صورت مربيان از وي در تركيب تيم استفاده نمي كنند و اين بازيكن فرصت مناسبي براي همراهي تيم استقلال ندارد.

از طرفي اعلام شده است كه رحمتي، قصد دارد شرايط خود را مورد ارزيابي قرار دهد و براي آينده فوتبالي خود تصميم گيري كند.
البته در حال حاضر شرايط براي جدايي وي فراهم نيست، اما احتمال انجام اقدامات لازم براي جدايي وي از استقلال در پايان فصل وجود دارد./
برچسب ها: اعلام ، خصوص ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار