محدودیت ترافیکی 22 بهمن مشخص شد

رئیس پلیس راهور تهران گفت: محدودیت های ترافیکی روز 22 بهمن مشخص شده که با نصب بنرهای متعدد برای هموطنان نمایان خواهیم ساخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سردار رحیمی صبح امروز در فرماندهی پلیس راهور تهران در جمع مسئولان، مدیران و نمایندگان مناطق، تاکسیرانی و حمل و نقل ترافیکی شهرداری تهران، اتوبوسرانی و اورژانس گفت: محدوده میدان آزادی از ساعت 21 شب 21 بهمن ماه سال جاری هر گونه توقف و ترددی ممنوع است چرا که شورای تبلیغات اسلامی تا صبح راهپیمایی باید فضا را برای این روز مبارک آماده سازی کند.

و همچنین تمامی پرسنل راهور با حضور خود در تمامی راه های ده گانه راهپیمایی می کوشند تا فضای تردد را برای هموطنان تسهیل دهند.

وی با اشاره به سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پلیس راهور تهران با جلسات متعدد هماهنگی با مسئولان و مدیران،‌ اورژانس، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو، حمل و نقل ترافیک و شورای تبلیغات اسلامی در صدد هستند تا تمامی خدمات بهداشتی و نظافتی و حمل و نقل را برای راهپیمایی به شرایط بسیار مناسبی برسانند.

این مقام ارشد پلیس راهور تهران ادامه داد: ون های شرکت تاکسیرانی با هماهنگی های انجام شده از ساعت 7 صبح به طور صلواتی در مسیرهای مشخص شده در 10 محور راهپیمایی قبل و بعد از آن آماده خدمات رسانی و تکریم شهروندان هستند.

سردار رحیمی با اشاره به حماسه بزرگ انقلاب اسلامی گفت: در این خصوص شرکت اتوبوسرانی در خیابان های آذربایجان، زنجان، میمنت، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان حبیب الهی و خیابان شهیدان و یازده دیگر خیابان های تعیین شده آماده خدمات رسانی به پیرمردان، پیرزنان و سایر هموطنان دلسوز میهن اسلامی هستند.

وی افزود: همچنین اورژانس نیز با حضور پر رنگ خود از ساعت 5 صبح 22 بهمن ماه با بکارگیری بیش از 50 خودرو اورژانس، چند خودروی فرماندهی و بالگرد به طوری که 10 دستگاه خودروی اورژانس به طور مستمر در جریان راهپیمایی در حال حرکت آماده هر گونه خدمات رسانی هستند می کوشند با تسهیلات ویژه فضای مناسبی برای راهپیمایی عظیم 22 بهمن را فراهم کنند.

سردار رحیمی در خصوص آمادگی متروی تهران نیز اذعان کرد: متروی تهران نیز با آمادگی و تمهیدات لازم از ساعت 7 صبح 22 بهمن ماه با آماده باش تمام نیروهای خود و کوتاه کردن توقف قطارها در ایستگاه ها در تلاشند تا هموطنان را هر چه سریعتر به مسیرهای راهپیمایی برسانند.

این مقام ارشد راهور تهران در پایان خاطر نشان کرد: تمهیدات ترافیکی امسال برای دوستانی که می خواهند با خودروهای خود به راهپیمایی حضور پیدا کنند انعطاف خوبی برای آنان بوجود آمده است.

به گونه ای که مسیرها را تا نزدیک ترین راههای تردد راهپیمایان برای وسایل شخصی آزاد خواهیم گذاشت و لازم به ذکر است که فضاهای پارک نیز برای آنان در نظر گرفته شده و نگهبانانی نیز برای حفاظت از خودروهای هموطنان گذاشته شده است./ل

برچسب ها: راهور ، پلیس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار