مشهد/اسفند ماه امسال؛

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در مشهد برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با هدف ترویج بانکداری اسلامی و رونق اقتصادی، از 9 تا 11 اسفند ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های ایران، سیدمحمد سیدی افزود: دومین نمایشگاه بانک و بیمه، و بورس به عنوان یکی از بهترین فرصت‌های اقتصادی مناسب برای پایتخت معنوی ایران به شمار می‌رود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد با فضای 66 هکتار و دارابودن بیش از 25 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی قابل دسترس، برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا در کنار دومین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس، نخستین نمایشگاه روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شود.

 وی اظهار داشت: شرکت‌های فعال و موسسات مالی و بانکی و حوزه بازار آخرین دستاوردها و خدمات خود را در ارتباط با بانکداری اسلامی و رونق اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران ارائه کنند.

وی افزود: با برگزاری این نمایشگاه و اطلاع‌رسانی گسترده در این زمینه، سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر دست‌اندرکاران صنعت مالی کشور گامی بسیار مؤثر در راستای توسعه تعاملات بین‌المللی کشور در عرصه مالی و پولی دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: در این نمایشگاه، علاوه بر حضور ارکان مختلف بازار سرمایه، شرکت خارجی، شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، کارگزاران، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مشاور سرمایه‌گذاری، لیزینگ و صرافی، شرکت‌های تامین سرمایه حضور پیدا می‌کنند./س

 

برچسب ها: برگزاری ، نمایشگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.