نيروهاي اشغالگر صهيونيستي تحصن کنندگان فلسطيني را که با نصب خيمه به مبارزه با شهرک سازي و مصادره زمين هاي خود مقابله مي کنند، سرکوب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ نيروهاي رژيم اشغالگر با استفاده از گلوله هاي پلاستيکي و گاز اشک آور به متفرق کردن تحصن کنندگان در کرانه باختري پرداختند که با هدف تاکيد بر حقوق غصب شده فلسطينيان و مخالفت با شهرک سازي، روستايي با نصب خيمه در جنوب نابلس ايجاد کرده بودند. در جريان اقدامات سرکوبگرانه نيروهاي اشغالگر شماري از تحصن کنندگان زخمي شدند. 

زهرا محمد گزارشگر اين شبکه در گزارشي با اشاره به اين که اين روستا در منطقه اي که صهيونيست ها تصميم به مصادره زمين هاي آن دارند ايجاد شده بود به حمله نيروهاي اشغالگر به تحصن کنندگان در منطقه اشاره کرد و افزود: شليک گازهاي سمي و اشک آور باعث ايجاد مشکلات تنفسي براي شماري از تظاهرکنندگان شد. 

در ادامه آمده است: فعالان کميته هاي مقاومت مردمي فلسطين از بناي روستايي در چارچوب فعاليت هاي خود براي مقابله با شهرک سازي خبر دادند و علاوه بر اين هشت خيمه نيز در آنجا نصب کردند. منذر غميره فعال فلسطيني گفت: اينجا سرزمين ماست و ما به مبارزات مردمي خود ادامه مي دهيم. منابع کميته هاي مقاومت فلسطين اعلام کردند ارتش اسرائيل فورا منطقه تحصن را به محاصره در آوردند و همه راه هاي منتهي به آن را بستند تا تحصن کنندگان را از محل اخراج کنند. 



                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: صهیونیست ، تحصن ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار