موسسه صبا هنوز پاسخگو نیست/ موزه هنرهای دینی امام علی (ع) میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

بخش رقابتی پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ساعاتی پیش با حضور معاونت هنری، سرپرست مرکز هنرهای تجسمی فجر وزارت ارشاد، مدیر موزه های هنرهای دینی امام علی(ع) در موزه هنرهای دینی امام علی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، در افتتاحیه بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شاه آبادی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر مهمترین بستر برای گسترش و تولید آثار هنرمندان خلاق است و به عنوان نماد و پرچم هنر کشور محسوب می شود.
وی تصریح کرد: ایرانیان به تولید کننده فکر و خلاقیت در دنیا شناخته شده اند و همچنین تولید فکر و خلاقیت در عرصه هنر دیده می شود.

*موضوعی بودن جشنواره بستری برای پیشرفت
وی خاطرنشان کرد: دبیران و مسئولان پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با همفکری و هماهنگی موضوعی شدن جشنواره را دنبال کردند و بستری برای تولید آثار هنری با موضوعات انقلاب اسلامی ایران فراهم کردند.

*اعتراض به مسئولان موسسه صبا در بخش رقابتی جشنواره هنرهای تجسمی
عباس میرهاشمی مدیرکل پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود آثار رقابتی این دوره از جشنواره در موسسه صبا به نمایش گذاشته شود اما متاسفانه مدیر این موسسه با تغییر آنی اعلام کرد که به دلیل برنامه های دیگر حاضر به نمایش آثار جشنواره نیست.
گفتنی است، بخش رقابتی پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با آثاری در زمینه نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، مجسمه سازی، تصویر سازی در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد./ی2
برچسب ها: موسسه ، صبا ، میرهاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار