کريمي قدوسي خبر داد

بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه همزمان با برگزاري اجلاس خليج‌فارس

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه اعضاي اين كميسيون از جزاير سه‌گانه خليج‌فارس بازديد خواهند كرد، گفت: زمان دقيق بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه و تنگه هرمز مشخص نشده است.

جواد کريمي‌قدوسي نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه تنگه هرمز گفت: بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از استان‌هاي مرزي که مسايل امنيتي آن‌ها قابل توجه است در اولويت برنامه‌هاي اين کميسيون قرار دارد که در اين راستا سفر به استان‌ هرمزگان و بازديد از جزاير سه‌گانه و تنگه هرمز را پيگيري مي‌کنيم.

وي در ادامه افزود: در بازديد از جزاير سه‌گانه تنگه هرمز اعضاي کميسيون امنيت ملي نشستي با شوراي تامين استان خواهند داشت و گزارشي در اين زمينه که معمولا در اين گونه سفرها تهيه مي‌شود براي اعضاي کميسيون تشريح خواهد شد.

اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطر نشان کرد: برگزاري اجلاس خزر و اجلاس خليج‌فارس هم از ديگر برنامه‌هاي کميسيون امنيت است که در اين دو اجلاس نيز وزير امور خارجه و کارشناسان اين وزارتخانه و فرماندهان نيروهاي مسلح خصوصا نيروي دريايي ارتش حضور دارند.

کريمي‌قدوسي گفت: در اجلاس خليج‌فارس وزير خارجه ، فرماندهان نيروهاي مسلح از جمله فرمانده نيروي دريايي آخرين وضعيت امنيتي، دفاعي و پدافندي كشور را به اعضاي کميسيون امنيت ملي گزارش خواهند داد و به سوالات نمايندگان پاسخ مي‌دهند.

وي در پايان افزود: پس از برگزاري اجلاس خليج فارس بازديد از جزاير سه‌گانه و تنگه هرمز صورت خواهد گرفت و وضعيت منطقه بررسي خواهد شد.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار