فجر سی و یکم در آینه سیمرغ بلورین؛

"تنهای تنهای تنها" با 200 میلیون تومان به کاخ جشنواره آمد

"تنهای تنهای تنها" فقط با 200 میلیون تومان جشنواره ای ها را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در قسمت پنجم از سری برنامه های "هفت" ویژه جشنواره فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد به احسان عبدی پور کارگردان فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها"، گفت: استقبال و بازخورد مردم از این فیلم با نداشتن یک و تمرین شگفت انگیز برای فیلم دارای انتظار ما بود دیده شدن این فیلم و جذاب بودن آن برای مخاطبان یک خبر خوب اول برای سینما و بعد برای تلویزیون است.
وی ادامه داد: بودجه این فیلم توسط تلویزیون بوشهر هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان بود و با توجه به آنکه بودجه تلویزیون بوشهر 140 میلیون است آنان بقیه پول را خودشان تامین کردند.
عبدی پور عنوان کرد: همکاری با برادرم به عنوان تهیه کننده این پروژه برای من دغدغه کار به وجود نیاورد و از نبودن زیر منت کسی برایم خوشحال کننده است با عوامل بسیار خوب و حرفه ای همچون ساعد نیکزاد ، بهرام دهقانی و فردین خلعتبری کار کردیم.
این کارگردان اظهار داشت: به دلیل نداشتن امنیت شغلی و اقتصادی آینده نگری نمی‌کنم و دوست دارم که این فیلم با شرکت در چند فستیوال جهانی تصویرهای مخدوش از جامعه ما را پاک کند من کشورم را بسیار دوست دارم و به قول اصغر فرهادی خواهان گرفتن عکسی از وطن زیر غبار گرفته یکسری تصویرسازی های نادرست هستم.
عبدی پور در مورد بازیگر نوجوان فیلم میثم فرهومند اظهار داشت: این پسر  علاقه و استعداد شگرفی در بازیگری دارد به طوریکه به خاطر آن کاهش وزن 15 کیلوگرمی و یادگیری زبان انگلیسی را متحمل شده است./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار