جلسه آگاه‌سازي سياسي مديران ارشد ستاد آجا، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و به منظور ارتقای دانش سیاسی کارکنان و پاسخ به شبهات آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، جلسه آگاه‌سازي سیاسی فرماندهان و مدیران ارشد ستاد آجا(ارتش جمهوري اسلامي ايران)، صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و به منظور ارتقای دانش سیاسی کارکنان و پاسخ به شبهات آنان، تشکيل شد، "خسرو معتضد" مورخ و تاریخ‌دان معاصر ایران طي سخناني، با عرض تبریک یوم‌الله دهه فجر اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی است که جوشش و عواطفش متوجه ایران و دین اسلام بوده و مکتب اصیلی دارد.

وی با اشاره به دفاع مقدس تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی، ارتش مقتدر و توانای جمهوری اسلامی ایران توانست از عهده 23 لشکر مجهز عراق برآید.

این مورخ خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی با این‌که تمام کشورهای غربی، پشتیبان عراق بودند، اما ارتش ما با ایمان، قدرت، تفکر و بصیرت خود بر همه آن‌ها پیروز شد و دِین خود را به میهن ادا کرد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: فجر ، معتضد ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار