نایب رئیس هیئت اسکی شمیرانات:

بیش از 100 شرکت کننده زن در رقابت های جام فجر حضور مي يابند

پانته آ ساوجی گفت: هیئت اسکی شمیرانات به مناسبت سی چهارمین پیروزی انقلاب میزبان رقاب های جام فجر اسکی و خوشبختانه بانوان نیز در این مسابقات حضور چشمگیر دارند.

پانته آ ساوجی نائب رئیس هیئت اسکی شمیرانات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیئت اسکی شمیرانات امسال با همکاری نهادها و فدراسیون اسکی و هیئت اسکی استان تهران میزبان رقابت های جام فجر اسکی است.

وی افزود: امسال با تمهیداتی که انجام شد جام فجری به مراتب با شکوه تر از هر دوره دیگر داریم در رشته های مختلف از آلپاین گرفته تا صحرا نوردی و پرش اسنوبرد شاهد رقابت پایاپای بانوان نیز هستیم.

وی تصریح کرد: مسابقات جام فجر اسکی با برگزاری رقابت هایی در رشته صحرانوردی در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد و در روز 19 بهمن ماه با برگزاری رقابت های پرش اسنوبرد در بخش فردی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال بانوان نیز از رقابت های جام فجر بالا بوده است و میزبان بیش از 100 نفر در این رقابت ها هستیم.

وی تصریح کرد: در بخش جوایز نیز خوشبختانه با کمک اسپانسیر ها توانسته ایم فرصت خوبی ایجاد کنیم تا تقدیری شایسته از قهرمانان هر رشته به عمل بیاید.

ساوجی افزود: یکی از اهداف بزرگ ما این است که بتوانیم در این رقابت ها استعداد های برتر را شناسایی کنیم و در کنار آن به توسعه قهرمانی اسکی کشور نیز کمکی کرده باشیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هیئت اسکی شمیرانات یکی از هیئت های فعال اسکی کشور است و قصد داریم تا 8 کمیته فعلی بانوان را به تعداد بیشتری ارتقا بدهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه هدف ما این است تا با تلاش هایمان اعم از برگزاری مسابقات و هم چنین کلاس های مربی گری به پیشرفت اسکی در کشور کمک کنیم و خوشبختانه قدم های بزرگی نیز در این زمینه برداشته شده است که امیدواریم در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر توسعه قهرمانی در اسکی باشیم./آق
برچسب ها: اسکی ، ساوجی ، شمیرانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار