اعلام‌ آماده باش بانك مسكن؛

دريافت وام 50 ميليوني براي ساخت مسكن

وزير راه و شهرسازي گفت: متقاضيان براي در يافت وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن به بانك مسكن مراجعه و با سپرده گذاري مي توانند اين وام را دريافت نمايند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران علي نيكزاد با بيان اينكه دولت و مجلس بايد در جهت خانه دار كردن مردم حركت كنند گفت: ايران هيچ مشكلي در بخش توانمندي پيمانكاران  و مسكن با حميات دولت ومجلس ندارد.

وي ادامه داد:  ساخت 4 ميليون و 300 واحد مسكوني در كشور شروع شده كه 2 ميليون 300 هزار واحد از آن افتتاح و 2 ميليون و300 هزار واحد نيز در حال ساخت است.

نيكزاد در ادامه تصريح كرد: امسال يك ميليون و 500 واحد افتتاح و تنها 800 هزار واحد براي سال آينده باقي مي ماند.

وزير راه وشهرسازي در ادامه يادآور شد: سعي خواهيم كرد با حداقل مانده ،واحدهاي مسكوني را به دولت يازدهم تحويل دهيم.

وي در ادامه اظهار داشت: دولت در حال حاضر بايد از مسكن حمايت نمايد.

 وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه وام 50 میلیون تومانی مسکن، وام ساخت است که  بايد متقاضیان برای دریافت این وام به بانک مسکن مراجعه کنند افزود:  متقاضيان بايد برای سپرده‌گذاری حساب باز کنند و تا سقف 50 میلیون تومان وام ساخت بگیرند.

نيكزاد با بيان اينکه اين وام تنها براي ساخت است ،اظهار داشت : براي آنکه در بخش مسكن مشکلی ایجاد نشود امیدواریم با اجرای این طرح و شروع ساخت و سازها چرخه اقتصادی بچرخد چراکه با ساخت هر واحد مسکن سیمان، آجر و لوازم خانگی به چرخه اقتصادی می‌افتد.

وی افزود: متقاضیان باید 30 میلیون تومان سپرده‌گذاری کنند و 20 میلیون تومان وام بگیرند که در مجموع 50 میلیون تومان وام ساخت محاسبه می‌شود./س
برچسب ها: وام ، مسکن ، نیکزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار