یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم این روزها با آن در ارتباط هستند اضطراب و استرس از کارهای روزانه است. این مشکل می تواند برای بدن خطراتی داشته باشد و نیاز است تا آن را کنترل کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ تا به حال مطالب بسیاری در مورد اضطراب و استرس خوانده اید و احتمالا بسیاری از راه ها را می دانید اما همچنان روش هایی وجود دارد که از آن بی خبر هستید و نیاز است تا آن ها را برای ارامش بیشتر و دوری از بیماری های مختلف بدانید.

** روی اعصابتان کار کنید: اولین نکته در مورد رسیدن به آرامش این است که بدانید چگونه آرام می شوید. هر کسی به یک راه متفاوتی آرام می شود برای مثال: تماشای تلویزیون و یا گشت زدن در نت می تواند راهی برای آرامش باشد. البته انس گرفتن با خدا نیز از بهترین راه های رسیدن به آرامش است که نباید آن را فراموش کنید.

** خواب کافی : یکی از دلایلی که بسیاری از پزشکان روی آن تاکید دارند خواب کافی است. بسیاری از افرادی که دچار استرس و اضطراب می شوند غالبا خواب کافی ندارند. 8 ساعت خواب همیشه برای اینکه یک روز خوب و بدون اضطراب داشته باشید توصیه می شود.

** ارتباط داشته باشید: یکی از نکاتی که باید همیشه در ذهن داشته باشید ارتباط داشتن با دوستان و آشنایان است. صله رحم و ارتباط با آشنایان می تواند بهترین گزینه برای از بین بردن استرس ها باشد. بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که افراد شاد و اجتماعی کمتر دچار اضطراب می شوند.

** قدم در طبیعت بگذارید: ارتباط با طبیعت و قدم زدن در هوای آزاد می تواند راهی برای رسیدن به آرامش باشد. از حمله مهترین کارهایی که باید در طول هفته انجام دهید اختصاص یه زمان به ورزش در پارک و یا طبیعت است. تنفس هوای پاک و به دور از آلودگی نکته ای بسیار موثر در کاهش میزان استرس است.

برچسب ها: اضطراب ، مشکلات ، استرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.