حجت‌الاسلام پناهيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان نقش برجسته‌اي در هدايت جريان‌هاي سياسي دارند

نماينده ولي‌فقيه در دانشگاه هنر با بيان اينکه دانشجويان نقش برجسته‌اي در هدايت جريان‌هاي سياسي دارند، گفت: دانشجويان بايد نقش نظارتي خود را در عرصه سياست ايفا كنند تا شاهد به كمال رسيدن اخلاق در عرصه سياست باشيم.

حجت‌الاسلام پناهيان نماينده ولي فقيه در دانشگاه هنر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش تاثيرگزار دانشجويان در عرصه سياست گفت: انقلاب اسلامي با حضور اقشار مختلف جامعه به ثمر رسيد، اما نقش دانشجويان در شكل‌گيري انقلاب پررنگ‌تر بود.

وي ادامه داد: در سال 57 تشكل‌هاي دانشجويي و دانشجويان معتقد و انقلابي با تلاش‌هاي گسترده خود انقلاب را به ثمر رساندند.

حجت‌الاسلام پناهيان با بيان اين‌كه جريان‌هاي ماركسيستي در دانشگاه‌ها رسوخ كرده‌ بودند، تصريح کرد: يكي از درگيري‌هاي اصلي كه در ابتداي سال‌هاي انقلاب با آن روبرو بوديم، سيطره جريان ماركسيست در دانشگاه‌ها بود كه دانشجويان ضمن مبارزه با اين جريان‌هاي ماركسيستي با استبداد خارجي نيز به مبارزه مي‌پرداختند.

وي نقش دانشجويان را در برهه فعلي انقلاب حساس و حياتي خواند و تاکيد کرد: دانشجويان به دليل آنکه از قدرت فهم سياسي بالايي برخوردار هستند بايد سياسيون را هدايت كنند و در جريان اين امر مواظب باشند که تابع جريان‌هاي سياسي نشوند و اين امري بسيار مهم است.

حجت‌الاسلام پناهيان در پايان به نقش نظارتي دانشجويان در عرصه انتخابات اشاره كرد و گفت: دانشجويان بايد نقش نظارتي خود را در عرصه سياست ايفا كنند تا شاهد به كمال رسيدن اخلاقي در عرصه سياست باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار