در اطلاعيه حزب موتلفه به مناسبت 22 بهمن؛

ملت ایران در عبور از چالش‌های فرارو رهبر عزیز خود را تنها نخواهند گذاشت

حزب موتلقه در اطلاعيه‌اي به مناسبت 22 بهمن تاکيد کرد: ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از چالش‌های فرارو هیچگاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش حوزه  احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامي به مناسبت 22 بهمن اطلاعيه‌اي را صادر كرد.

متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که منجر به بارنشستن اسلام سیاسی فقاهتی امام خمینی (ره) در ایران اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی شد یوم‌الله مبارکی برای مسلمانان جهان و آزادیخواهان عالم است.
 
پیام معنویت انقلاب اسلامی در جهان که مادیت و بیگانگی از خود، موجب تنهایی و افسردگی و ماشین‌زدگی بشریت آن را فراگرفته حقیقتاً انفجار نور در تاریکی ظلم و بی‌عدالتی بود.
 
گفتمان این انقلاب در طی سی و چهار سال گذشته نظم نوینی را در سراسر جهان اسلام شکل می‌دهد که عدالت، استقلال، آزادی، خودباوری، ظلم‌ستیزی و چندجانبه‌گرایی شاخصه‌های آن خواهد بود.
 
سی و چهار سال است که ملت فداکار و انقلابی ایران به خاطر کسب استقلال و باج ندادن به قدرت‌های سلطه‌گر جهان و قطع‌کردن دست چپاول‌گران از غارت منابع و ثروت‌های ملی کشور رنج و فشار و تهدید دشمنان را به جان خرید و سربلند و سرافراز پرچم ضدیت با استکبار و تحجر را برافراشته و قدرت‌های سلطه‌گر را تحقیر کرده است.
 
ملت عزیز ایران با پایداری و مقاومت زبانزد خود طی این سی و چهار سال هزینه و تاوان استقلال‌طلبی و عدم اتکاء به قدرت‌های سلطه‌گر شرق و غرب را داده و تحریم‌ها و تهدید‌ها و خرابکاری‌های استکبار و عمال او در منطقه را تحمل نموده است.

اینک ملت و نظام جمهوری اسلامی که در حال الگو شدن برای کشور‌های بیدار شده اسلامی است ضمن دستیابی به قله‌های علم و تکنولوژی و پیشرفت همه جانبه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی و سیاسی و برخورداری از بهترین مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی در حال تبدیل شدن به قدرت اول منطقه است.

تجربه گران‌سنگ ملت ایران در طی سی و چهار سال گذشته کارآمدی اسلام سیاسی فقاهتی امام خمینی (ره) و ولایت مطلقه فقیه را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اثبات و توانایی نظام‌پردازی ناشی از پیوند دین و سیاست را در شریان زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران نشان داد.

ملت بزرگ ایران در کوران 34 سال مجاهدت، جنگ، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شد و راه مقابله با فتنه‌ها و بحران‌ها و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را آموخت و تمام سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و انگلیس برای براندازی و انحراف و توقف فرایند انقلاب اسلامی را بی‌اثر و نقش بر آب کرد.

اکنون انقلاب سی و چهار ساله ملت بزرگ ایران که انقلاب‌های دیگری در متن بیداری اسلامی و جنبش وال استریت  آن را همراهی می‌کنند جهان را به سوی پیچ تاریخی مهم و سرنوشت‌سازی سوق نموده که قدرت‌های بزرگ استکباری به لب پرتگاه‌های این پیچ نزدیک شده‌اند و فروپاشی و اضمحلال خود را پیش‌بینی می‌کنند و نظام جمهوری اسلامی همچنان با صلابت و نشاط و اقتدار و امیدوار به افق روشن و تابناک انقلاب اسلامی در سایه رهبری خردمندانه و الهی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از میان چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان با کرامت عبور کرده و خواهد کرد.

بی‌شک این حرکت پرشتاب و افتخارآمیز ملت و نظام جمهوری اسلامی که با اتکاء به قدرت لایزال الهی و اخلاص و تدبیر ولی‌فقیه عادل زمان و بصیرت و آگاهی و حضور مستمر مردم در صحنه به دست آمده، نباید و نمی‌تواند با قصورها و کوتاهی‌های مسؤلان در انجام وظایف قانونی و عمل به رهنمود و دستورات رهبر معظم انقلاب، کند و متوقف شود ولی ملت فداکار ایران انتظار ندارند در شرایطی که نگاه‌های بیداران جوامع اسلامی و دشمنان قسم خورده انقلاب به حرکات و مواضع کارگزاران و نخبگان کشورمان دوخته شده ،تا یا الگو بگیرند و یا با اندک نقطه ضعف و اشتباهی علیه‌مان استفاده کنند، به اختلافات بی‌اساس دامن زده شده و یا در قانون‌مداری و حفظ آرامش کشور از کسی و قوه‌ای کوتاهی سربزند.
 
ملت ایران اجازه نمی‌دهد کارگزاران و منتخبین ملت ذره‌ای از مسیر قانون و فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ترسیم شده نظام عدول کرده و دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب را قربانی اختلافات نفسانی و اشتباه در درک مشترک و درست از قانون و ارزش‌ها بنمایند.
 
آسیب زدن به آرامش قبل از انتخابات و دامن زدن به اختلافات و جریحه‌دارکردن احساسات ملت فداکاری که بار سنگین مشکلات اقتصادی و فشار تحریمی دشمن را تحمل می‌کنند خیانت به نظام و رهبری است.
 
ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از چالش‌های فرارو هیچگاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت و با رویش‌های جدید جای ریزش‌های انقلاب را پرخواهد کرد و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت خود را از ولی‌فقیه و رهبر عزیز انقلاب اسلامی نشان خواهد داد.


انتهاي پيام/
 
 

برچسب ها: موتلفه ، اطلاعیه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار