بيانيه جبهه مردمي اصلاحات به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب/

دعوت از مردم شهيد پرور براي شرکت در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن

جبهه مردمی‌ اصلاحات در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر صادر و از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه مردمی‌ اصلاحات در آستانه یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است:

یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور ایامی‌ است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس‌الله نفس‌الزکیه و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.
 
این بیانیه می‌افزاید: این پیروزی که تجلی دیگری از آیه شریفه مطلع کلام است که خود سراسر پیام روشن است و هدایت‌بخش. پیروی از ولایت فقیه و رهبری عزیز، صبر در مصائب و شکر بر نعمات سه عامل اصلی حیات انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی بر طاغوت‌های زمان است و تکلیفی ا‌ست که قرآن کریم در ادامه ذکر و گرامیداشت ایام‌الله امر به آن فرموده است.
 
این بیانیه ادامه می‌دهد: در واقع از آغاز نهضت تا به امروز، همین صبر و استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که مانع انحراف و شکست انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است. کودتا، ایجاد اختلافات قومی-مذهبی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های غیر انسانی و ترورهای ناجوانمردانه تنها بخشی از توطئه‌هایی هستند که طاغوت‌های دوران ما علیه حرکت توحیدی و ترقی خواهانه ملت ایران به کار گرفته‌اند.
 
این بیانیه می‌افزاید: کیست که نداند دستگاه عریض و طویل رسانه‌ای غرب هر روز چه هجمه اغواگرایانه و چه تصویر وارونه‌ای از جامعه اسلامی ما به مخاطبان خود القا می‌کند؟ کیست که خباثت و زورگویی قدرت‌های استکباری جهان علیه برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای ملت ایران را نشنیده باشد و در عین حال کیست که عزت و شرافت این ملت بزرگ را در همین عرصه‌های نابرابر ندیده باشد؟
 
« جبهه مردمی اصلاحات از کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، احزاب و سیاسیون و تشکل‌ها و سایر نهادها دعوت می‌کند یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس کرده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی‌مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.»
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار