تحصن معترضان مقابل وزارت کار بحرین

گروهی از کارمندان زن بحرینی که از کاربرکنار شده اند، مقابل وزارت کار اعتصاب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، دهها کارمند بخش خصوصی وعمومی در بحرین دیروز سه شنبه مقابل وزارت کار اعتصاب نمودند این افراد خواهان بازگشت به کار خود هستند که از آن اخراج شده اند این گروه در حالی که این برکناری را "ظالمانه"توصیف می‌کردند تاکید کردند که پرونده انان همچنان باز است.

روزنامه "الوسط"بحرین تصریح کرده است: برکنارشدگان از کار خواهان تحرک جدی وزارت کار برای مختوم کردن پرونده خود هستند.

این افراد همچنین از وزارت کارخواسته اند با اظهارات نادرست خود مبنی بر بسته بودن پرونده کارکنان اخراجی و اینکه تاکنون فردی خارج از کار خود نیست به کار خود لطمه نزند.

علاوه براین به اجرای توصیه های گزارش کمیته مستقل کشف حقایق بحرین درباره برکنارشدگان از کار پایبند باشد.

ازسویی دیگر سایت" السفیر "لبنان امروز در مقاله خود با عنوان "برکناری از کار، مجازات مخالفان بحرینی:بیش از 4600فرد از شغلهای مختلف برکنارشده اند"اورده است: یکی از شیوه های مجازات که نظام بحرین از سال 2011 علیه مخالفان ان را در پیش گرفته و تا امروز ان را بکار می برد برکنارکردن از کار است.

السفیر در ادامه افزوده است: این سیاست که در بحرین به سیاست "گرسنه کردن"معروف است درباره بیش از 4500 نفرکه طی ماههاي مارس تا مي 2011 از کار برکنارشده اند اعمال شده است و همچنان برخی از این افراد خارج از کار اصلی و درجه اصلی شغلی خود هستند یا بطورکلی به کار برنگشته اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار