سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بسياري از اصلاح‌طلبان شوراي هماهنگي اصلاحات را قبول ندارند

سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري با بيان اينکه انتشار اسم «محمد شريعتمداري» به عنوان عضو کميته مشورتي اصلاح‌طلبان تنها به دليل عضويت وي در بنياد باران است، گفت:‌ شريعتمداري پيشنهاد تشکيل "کميته مشورتي" مستقل از بنياد باران را داده است.

"محسن بهرامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتشار اخباري مبني بر تشکيل کمیته مشورتی اصلاح‌طلبان در بنياد عالي باران، اظهار داشت: اينکه اسم «محمد شريعتمداري» به عنوان اعضاي اين کميته آمده‌است به دليل عضويت وي در بنياد باران است و اين کميته به صورت مجزا با حضور رسمي اين افراد تشکيل نشده است.

بهرامي اعلام کرد: شريعتمداري درصدد است در راستاي هم‌افزايي ظرفيت‌هاي اصلاح‌طلبان، ائتلافي شبيه 1+2 اصولگرايان ايجاد و کانديداهاي بالقوه اصلاحات را به سمت اجماع و وحدت هدايت کند.

وي افزود: شريعتمداري پيشنهاد داده است يک "کميته مشورتي"‌ با حضور همه نيروهاي اصلاح‌طلب تشکيل شود که در واقع شريعتمداري در اين کميته مرکز وفاق خواهد بود.

سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري درباره اين‌که بسياري از اصلاح‌طلبان از جمله "محمد خاتمي" اعلام کرده‌اند، تنها از راه "شوراي هماهنگي اصلاحات" براي رسيدن به يک کانديداي واحد اقدام خواهند کرد،‌ اظهار داشت:‌ بسياري از اصلاح‌طلبان شوراي هماهنگي اصلاحات را قبول ندارند و به طور کلي شخصيت‌هاي حزبي نيستند، بنابراين "شوراي هماهنگي اصلاحات" براي وحدت همه اصلاح‌طلبان کفايت نمي‌کند.

وي با بيان اينکه يکپارچگي لازم در ميان اصلاح‌طلبان وجود ندارد، گفت:‌ تلاش شريعتمداري ايجاد فضاي هماهنگي در بين جريان‌هاي اصلاح‌طلب است.

بهرامي در ادامه با اشاره به برگزاري اولين سفر استاني شريعتمداري در بابل (22بهمن)، درباره علت انتخاب اين شهر به عنوان مبدا انتخاباتي شريعتمدراي گفت: بابل شهر مذهبي است و از آن‌جايي‌که شريعتمداري قصد دارد هم در راهپيمايي مردم تهران و هم در همايش استاني بابل شرکت کند، اين شهر به عنوان مبدا انتخاباتي وي انتخاب شده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار