وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره قرآنی آیات:

قرآن برای همه انسانها پیام آور است

حسيني در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره های بین‌المللی قرآنی آیات با اشاره به برخی از آیات گفت: قرآن برای همه انسان‌ها پیام آور است و همه می‌توانند از این کتاب آسمانی کمک بخواهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، سیدمحمد حسینی ادامه داد: زمانی که یک فرد به قرآن متوسل می‌شود علاوه بر اینکه این کتاب آسمانی به او پاسخ می‌دهد، دشمنان اسلام را نیز به چالش می‌کشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم ترویج آموزه‌های قرآنی از سوی هنرمندان و نویسندگان کشور در داخل و خارج کشور گفت: امروزه غرب دچار بحران شده است.
وی با یادآوری برگزاری همایش‌های مختلف در کشور وحضور سینماگران غربی منتقد در این مراسم‌ها، افزود: سینماگران زمانی که به کشورمان سفر می‌کنند در مراسم‌های مختلف از فعالیت‌های هالیوود و صهیونیسم در ایجاد اسلام هراسی انتقاد می‌کنند. 
دومین دوره جشنواره‌ های بین‌المللی قرآنی آیات پنجشنبه شب با حضور آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، ˈسیدمحمد حسینیˈ وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام ˈحمید محمدیˈ معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و مسوولان و میهمانان مراسم در تالار وحدت برگزار شد و از نفرات برگزیده این جشنواره‌ و همچنین تعدادی از نخبگان و فعالان قرآنی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین ˈعلیرضا پناهیانˈ، ˈنادر طالب‌زادهˈ، ˈمحمدحسین صوفیˈ (معاونت صدا)، ˈحسن گروسیˈ ، ˈمسعود نجابتیˈ (کارشناس گرافیک)، ˈعلی نصیریانˈ، ˈعلی امینیˈ(حافظ 10 ساله)، ˈاحمدرضا محسنیˈ(مدرس قرآن)، استاد موحد(در بخش خوشنویسی)، ˈسیدجواد جعفریˈ، ˈهادی آرزمˈ(کارشناس موسیقی مذهبی)، ˈابوالقاسم طالبیˈ(عضو هیات علمی جشنواره عمار و کارگردان) و حجت‌الاسلام والمسلمین ˈحمیدرضا ارباب سلیمانیˈ(جشنواره قرآنی مدهامتان)، ˈکاظم چلیپاˈ(نقاشی و مدرس دانشگاه) و حجت‌الاسلام ˈمحمدتقی رحمتیˈ(مستندساز) تجلیل شد. 
در بخش شایسته تقدیر بین‌الملل نیز ˈمحمدهادی قربانیˈ از افغانستان، ˈمحمد حبیبی عبداللهˈ از اندونزی، ˈهادی دیکوˈ، ˈفاطمه محمدالحمادˈ از عربستان و ˈصبریه فزاˈ از آلبانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین ضمن قرائت پیام آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، نرم‌ افزار ˈفجر تلاوتˈ که با کمک رادیو قرآن تهیه شده است نیز رونمایی شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار