چادری مخصوص مناطق زلزله زده +عکس

به تازگی چند طراح کره ای چادرهای اضطراری خاصی را طراحی کرده اند که می تواند برای مناطق سیل زده و یا زلزله زده بسیار عالی باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بلاهای طبیعی غیر قابل پیش بینی و پیگیری هستند و از همین رو نمی توان از قبل خود را برای آن آماده ساخت ولی با این حال باید امکانات کمک رسانی سریع را داشته باشیم.

یکی از وسایلی که بعد از هر واقعه طبیعی نیاز است چادرهای اضطراری برای خانواده هایی است که خانه خود را از دست داده اند و نیاز دارند تا یک سرپناه داشته باشند. این چادرهای معمولا بسیار ساده و بدون هیچ امکاناتی هستند.



به تازگی چند طراح کره ای چادرهای اضطراری خاصی را طراحی کرده اند که می تواند بخشی از مشکلات چادرهای قدیمی را از بین برده و همچنین امکانات بیشتری نسبت به ان ها دارد.

این چادرهای از پارچه های محکم به همراه سلول های خورشیدی درست شده اند که باعث میشود تا انرژی هر چادر تامین شود. این مورد در مناطق زلزله زده و آسیب دیده که مشکل انرژی وجود دارد بسیار مفید است.



در هر چادر حداقل یک پایه وجود دارد  که بخش های مختلفی دارد. این پایه ها چادر را استوار نگه میدارند و یک چراغ برای روشنایی دارند. همچنین باتری روی این پایه ها انرژی اضافی را در خود ذخیره می کند تا شب ها از آن استفاده شود.

این چادرها در اندازه های مختلفی از یک نفره تا 6 نفره قابل تغییر هستند. هر کدام آن ها تنها با کنار هم قرار دادن و ترکیب چادر های تک نفره به وجود می آیند. جنس پارچه ها به گونه است که می تواند فضای داخل آن را گرم و مطبوع نگه دارد.

این چادرها که "V Plus" نام دارند قرار است تا چند سال آینده تولید و در بازارهای مختلف جهانی به فروش برسند. سبکی و مقاومت این چادرها از دیگر ویژگی های مهم آن ها است.
 
 

برچسب ها: زلزله ، چادر ، مخصوص ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.