شريعتمداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پافشاري بر وحدت ما را در مسير انقلاب نگه‌ مي‌دارد

وزير دولت اصلاحات گفت: اگر ‌مي‌خواهيم مسير سي‌وچهار ساله انقلاب را درست طي کنيم، بايد بر حفظ وحدت در کشور پافشاري کنيم.

"محمد شريعتمداري" در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن‌ماه اظهار داشت: سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي روزي براي تجديد ميثاق ملت ايران با آرمان‌هاي انقلاب است.  
 
وي با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و اتحاد ميان مسئولان تصريح کرد: يکي از دستاوردهاي انقلاب، اتحاد و همدلي ميان ملت و مسئولان در حوزه‌هاي مختلف به خصوص سياسي است.
 
"وزير بازرگاني دولت اصلاحات" وجود تضارب افکار و انديشه‌ها و سلايق مختلف در کشور را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: امروز فضاي باز سياسي و اجتماعي به همت مسئولان در کشور ايجاد شده است.  
 
شريعتمداري ادامه داد: آنچه که مورد انتظار امام خميني (ره) و مردم و تاکيد "مقام معظم رهبري" است پافشاري بر اصول و آرمان‌هاي انقلاب و دفاع از قلمرو سياسي و فرهنگي کشور است.  
 
وي خاطرنشان کرد: اگر ‌مي‌خواهيم مسير سي‌وچهار ساله انقلاب  را درست طي کنيم، بايد بر حفظ وحدت در کشور پافشاري کنيم.  
 
وزير بازرگاني دولت اصلاحات با اشاره به دستاورد 22 بهمن امسال تصريح کرد: با توجه به شرايط خاصي که پيش رو داريم دشمن تلاش دارد ميان مردم و نظام انشقاق ايجاد کند،‌ اما حضور پرشور مردم مانع از رسيدن اهداف آنها خواهد شد.  
 
شريعتمداري در پايان پيام 22 بهمن امسال را اين چنين عنوان و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن به دنيا ثابت کرده اختلاف سليقه‌ ميان مسئولان، خدشه‌اي در پايبندي آنان به موازين انقلاب اسلامي وارد نکرده و مسئولان نيز همراه با مردم يکپارچه در پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي خود خواهند ايستاد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شریعت ، آرمان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار