امير پوردستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارتش با پشتوانه مردمي از مرزهاي کشور دفاع مي‌کند

فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينکه ارتش با پشتوانه مردمي، دست به نوآوري و ساخت تجهيزات نوين دفاعي زده و از مرزهاي کشور دفاع مي‌کند، گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي امروز نشان داد که تحريم‌ها نه تنها اثر منفي در اذهان ملت ما نداشته، بلکه آنان را در ادامه راه خود مصمم‌تر کرده است.

"امير سرتيپ احمدرضا پوردستان" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، به سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391" اشاره و تأکيد کرد: ملت شريف ايران با حضور گسترده خود در اين روز، نشان دادند که مانند مثل هميشه در پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند.

وي اين حضور را بيانگر عشق و ارادت ملت ايران به انقلاب و رهبري دانست و افزود: ملت ايران با اين حضور گسترده، دل دوستان، رهبري و آزادگان جهان را شاد کرده، الگويي براي ملت‌هاي مسلمان جهان در بيداري اسلامي و عاملي براي ياس دشمنان انقلاب هستند.

فرمانده نيروي زميني ارتش در ادامه، هدف از اعمال تحريم‌هاي جديد عليه کشورمان را جدايي افکندن بين نظام و ملت ارزيابي و خاطرنشان کرد: اين حضور گسترده نشان داد که تحريم‌ها نه تنها اثر منفي در اذهان ملت ما نداشته، بلکه آنان را در ادامه راه خود مصمم‌تر کرده است.  
 
پوردستان در پايان با اشاره به رونمايي دستاوردهاي نيروي زميني ارتش در 29 فروردين 1392 تاکيد کرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران با پشتوانه مردمي، دست به نوآوري و ساخت تجهيزات نوين دفاعي زده و از مرزهاي کشور دفاع مي‌کند. اين حضور مومنانه ملت نيز اعتقاد ارتش را در ادامه راه خود مستحکم‌تر مي‌کند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: دستان ، آرمان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار