سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391"

حجت‌الاسلام صادقي: ملت ايران با حضور در راهپيمايي بار ديگر حقوق خود را تاييد كردند

معاون فرهنگي قوه قضاييه گفت: كشورهاي استكباري با اعمال تحريم‌هاي مختلف سعي در از بين بردن انسجام و وحدت ملي در ايران دارند و اين در حالي است كه ملت همواره با تاسي به ولايت در برابر زورگويان مقاومت نشان داده‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمين "هادي صادقي" در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور ملت ايران در راهپيمايي شكوهمند 22 بهمن، اظهار داشت: امام خميني(ره) روز 22بهمن را يوم‌الله نام‌گذاري كردند و ملت ايران با حضور پرشور در اين همايش ملّي بار ديگر همراهي خود را با نظام به تصوير كشيدند.

معاون فرهنگي قوه قضاييه ادامه داد: حضور ملت ايران در اين راهپيمايي باز هم توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي را خنثي مي‌كند.

وي تصريح كرد: با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، ملت ايران همواره آماج تحريم‌ها و زورگويي كشورهاي استكباري و قدرت طلب بوده‌اند كه به لطف خدا و پشتوانه رهبري از اين تحريم‌ها با سلامت و توفيق عبور كرده‌اند.

حجت‌الاسلام صادقي با بيان اين كه حضور در راهپيمايي 22 بهمن باز هم حق ملت ايران را تثبيت خواهد كرد، اظهار داشت: كشورهاي استكباري با اعمال تحريم‌هاي مختلف سعي در از بين بردن انسجام و وحدت ملي در ايران دارند و اين در حالي است كه ملت همواره با تاسي به ولايت در برابر زورگويان مقاومت نشان داده‌ است.

معاون فرهنگي قوه قضاييه خاطرنشان كرد: راهپيمايي 22 بهمن گوياي حقيقتي است كه ملت ايران بيش از 33 سال آن را فرياد زده و همواره بر آن تاكيد دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار