مازندران/

ملت در "22 بهمن 1391" پاسداری از ارزشهای انقلاب را نمایش دادند

جمعی از مسئولان بهشهر با قدردانی از حضور مردم در خروش 22 بهمن، گفتند: ملت ما با حضور حماسی در "22 بهمن 1391"، پاسداری از ارزشهای انقلاب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت الاسلام سید محمد بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: حضور حماسی مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب بوده است.

وی افزود: ملت ما با تاسی از فرمایشات رهبری و با اتحاد و همبستگی امروز در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و به جهانیان اتحادو همبستگی نشان دادند.

بابایی ادامه داد: مردم بصیر و هوشیار ایران، همواره حساسیت زمان خود را به خوبی درک کرده اند و با حضور در صحنه ها و عرصه های مختلف وظیفه خود را ادا کردند.

نمایش وفاداری ملت

حجت الاسلام بشیر عالیشاه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وفاداری ملت ایران به آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ملت فهیم ما در تمام دوران این انقلاب با اطاعت پذیری از رهبری دشمن را شکست دادند.

وی ادامه داد: این انقلاب دستاورد عظیم ملت ایران است و مردم با حضور خود ثابت کرده اند، تحریکات مختلف دشمن نتوانسته ای ذره ای بر اراده ملت ما تاثیر منفی بگذارد و ملت استوار از این انقلاب دفاع می کنند.

علی اصغر بابا کوهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با قدردانی از این حضور حماسی مردم گفت: شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور پرشور خود یکبار دیگر به دشمنان انقلاب فهماندند که همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری خود هستند و تحریم ها و مشکلات اقتصادی دشمنان هرگز آنان را از هدف شان دور نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان داد که تهدیدهای دشمنان در متزلزل کردن اراده ملت ایران بیهوده است و ملت ما همچنان بر آرمان های امام و رهبری و شهدا ثابت قدم هستند.

باباکوهی گفت: امروز ملت ایران اتحاد و وفاق ملی خو.د را به جهانیان نشان دادند و به آنان فهماندند تا مادامی که رهبری بر این حکومت حاکم باشد ملت ایران از هیچ توطئه دشمن نمی ترسد./ج

برچسب ها: ارزشهای ، انقلاب ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.