استاندار مرکزی گفت: طرح توسعه پالایشگاه شازند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، گفت: در ایام دهه فجر امسال هفتاد پروژه به مبلغ 200 میلیارد ریال در شهرستان کمیجان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: پروژه­های ساخته شده شامل احداث ساختمان دهیاری، احداث و مقاوم سازی مدارس، آبیاری­های تحت فشار، احداث مدارس، اصلاح و بهینه سازی تابلوی هوایی شبکه فشار متوسط و ضعیف برق، آبرسانی به روستاها، ساخت مجتمع خدماتی و تولیدی، طرح­های اشتغال، احداث خانه­های روستایی، ایستگاه BTS (ایستگاه آنتن­های تلفن همراه) و شبکه دیتا است.

شعبانی فرد با بیان اینکه با توجه به سرمایه گذاری­های صورت گرفته نزدیک به دو هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است گفت : تسهیلات پرداخت شده برای طرح توسعه کشاورزی در سال 1391 شروع شده و 11 مرغداری دیگر هرکدام به ظرفیت 20 هزار قطعه مرغ شروع به ساخت شده است که با تکمیل آنها گام­های اساسی در توسعه این منطقه برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به طرح­های انجام گرفته در شهرستان کمیجان گفت: با سرمایه گذاری­های صورت گرفته و بهره برداری از پروژه­های این شهرستان، چرخه اقتصادی کمیجان با سرعت بیشتری به حرکت در می­آید.

وی افزود: سرمایه گذاری­های بسیار وسیعی در استان صورت خواهد گرفت که یک نمونه آن احداث پنج کارخانه در بخش زرندیه شهرستان ساوه است که در یکی از این کارخانه­ها نزدیک به هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد همچنین در بخش یخچال­های الکترونیکی سرمایه گذاری مشترک با ترک‌ها صورت گرفته است که میزان این سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد ریال است./س

برچسب ها: پالایشگاه ، نفت ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.