بختياري:

تحريم‌هاي غرب روحيه خودباوري را در ملت ايران تقويت كرد

وزير دادگستري گفت: تحريم‌هاي غرب عليه نظام اسلامي روحيه خودباوري و خوداتكايي را در ملت ايران تقويت و موجب استقلال كشور در حوزه‌هاي مختلف شده است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "سيد مرتضي بختياري" روز يكشنبه در مراسم راهپيمايي يومالله 22 بهمن در زنجان، اظهار داشت: تحريم‌هاي استكبار عليه نظام اسلامي كوچكترين وقفه‌اي را در رشد و سازندگي روز افزون كشور ايجاد نكرده و به نفرت و خصومت بيشتر مردم منجر شده است.

وي يادآورشد: امروز تحريم‌ها، غرب و حاميان آنها را باخفت و ضلالتي بزرگ مواجه خواهد كرد.

بختياري افزود: اتحاد و انسجام ملي رمز غلبه بر توطئه‌هاي شوم دشمنان در طول 34 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده است.

وي اظهار داشت: دشمنان نظامي اسلامي همواره درصدد ايجاد تفرقه و دودستگي در بين مردم و مسئولان هستند.

وزير دادگستري گفت: رمز ماندگاري و بقاي نظام اسلامي در طول 34 سال گذشته حضور و مشاركت گستره و پرشور مردم در صحنه‌ها و عرصه‌هاي سرنوشت ساز كشور بوده است.

بختياري افزود: هم اكنون رهبري مديرانه و حكيمانه مقام معظم رهبري توطئه‌هاي دشمنان را يكي پس از ديگري با ناكامي مواجه كرده است.

وي با اشاره به اينكه تضعيف جايگاه ولايت فقيه از برنامه‌هاي اساسي دشمنان است اظهار داشت: دشمنان درصدد حذف جايگاه ولايت فقيه از قانون اساسي كشور هستند و در اين مسير تلاش گسترده‌اي دارند.

وزير دادگستري گفت: 22 بهمن تبلور دلدادگي و عشق ملت ايران به ائمه اطهار ، قرآن، اهل بيت و ولايت و رهبري است.

وي حضور وصف ناشدني مردم در يوم الله 22 بهمن را نشانه‌اي از وفاداري آنان به آرمان‌ها و مقدسات اسلامي عنوان و اظهار داشت: حضور پرشكوه مردم در 22 بهمن پاسخي كوبنده به تهديدها و توطئه‌هاي شوم دشمنان است.

بختياري افزود: پس از گذشت 34 سال از بهار انقلاب مشاركت مردم نه تنها كمرنگ نشده بلكه حضور آنهادر صحنه‌هاي مختلف چشمگيرتر بوده است.

براساس اين خبر به نقل از وزارت دادگستري؛ وي يادآورشد: استان زنجان در حوزه‌هاي عمراني، علمي و كشاورزي موفقيت‌هاي بسيار خوبي را در سطح كشور كسب كرده است.

وزير دادگستري تصريح كرد: كسب سه سال متوال موفقيت جوانان اين استان در المپياد ملي مهارت و رتبه سوم در احداث مسكن مهر از جمله اين دستاورهاست.

جلوه ولايت پذيري مردم در 22 بهمن نمايان شد

همچنين وزير دادگستري صبح امروز در جلسه شوراي معاونان وزارت دادگستري ضمن تشريح ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي علمي و عملي آن، اصل ولايت فقيه را يكي از استوانه‌هاي مهم حركت مردمي دانست.

بختياريحضور پرشور و حماسي مردم عليرغم تبليغات گسترده دشمن ونيز وجود برخي تنگناهاي معيشتي و اقتصادي صرفا علاقه به نظام و پيروي كامل از ولايت دانست.

وزير دادگستري ضمن تاكيد بر وحدت و همدلي مسوولين، خاطرنشان كرد: ما بايد قدردان نعمت ولايت و نيز مردم فهيم و و لايت پذيرمان باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
عرفان
۱۷:۳۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
هر چه قدر ما رو بیشتر تحریم کنید مردم ما بیشتر از قبل به انقلاب روی خواهند آورد
چون مردم ایران اعتقاد بالايي به اصل نظام دارند
آخرین اخبار