خشم BBC از نتايج نظر‌سنجي موسسه آمريکايي، اکثريت ايراني‌ها زير بار تحريم هم خواهان انرژي هسته ايند + سند

انتشار نتایج نظر سنجی موسسه آمریکایی گالوپ در حمایت مردمی از حق قانونی استفاده از انرژی هسته ای با تمام فشار تحریم‌ها BBC و مزدوران صهیونیسم را خشمگین کرده. مدير سابق شبکه لس آنجلسي در اعتراض به وطنفروشي عده اي در وبلاگش نوشت"اصحاب ايراني بي بي سي بر همان مسيري رفتند که پيش تر اصحاب مسعود رجوي رفتند و آن پيوستن به اجنبي در جنگ عليه ملت خود است"

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: سران صهیونیست کشورهای غربی که در سی و چهار سال بعد از پیروزی جمهوری اسلامی در ایران از هیچ توطئه و دشمنی فروگذار نکرده‌اند و مدتی ست به بهانه انرژی هسته ای تحریم‌های گذشته خود را بر ضد ایران شدت بخشیده‌اند جهت آگاهی یافتن از میزان تأثیر تحریم‌ها در دلسردی مردم در چشم پوشی از حق قانونی استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای توسط موسسه آمریکایی گالوپ نظرسنجی در میان اقشار مختلف مردم ایران انجام دادند این موسسه تخصصی نظرسنجی که سابقه ای دیرینه در نظرسنجی در سطح جهان دارد در مورد تحریم‌ها و توقف برنامه هسته ای اقدام به نظرسنجی در میان شهروندان ایرانی نمود.
در اطلاعات به دست آماده در نظرسنجی این موسسه آمریکایی ۶۳% درصد پاسخ دهندگان بر این باور هستند که با وجود دامنه تحریم‌ها ایران باید به گسترش و توسعه توانایی‌های قدرت هسته‌ای خود ادامه دهد. همچنین بر اساس نظرسنجی گالوپ %۴۷ درصد ایرانی‌ها بر این باورند که آمریکا مسئول مستقیم تحریم‌ها علیه ایران است و در این نظر سنجی فقط%۱۷ درصد مخالف تداوم برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان بودند.
نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت بی بی سی فارسی نیز اقدام به انتشار آن نمود که با اعتراض بخشی از گروهک‌های ضد انقلاب روبرو شد ضدانقلاب‌هایی که در پارلمان‌های اروپا و مجالس سنا و کنگره آمریکا دوره می‌گردند و با حقارت غربی‌ها را به حمله نظامی و تحریم‌های همه جانبه بر ضد ملت ایران تشویق می‌کنند.
رسانه ملکه انگلستان در مواجهه با اعتراضات معدودی وطن‌فروش به جای واکنشی حرفه ای در دفاع از اطلاع رسانی خود هم نوا با صهیونیست‌ها و پادوهای آنان اصل نظر سنجی موسسه گالوپ را صبح ۲۳ بهمن زیر سؤال برد تا بخشی از کینه خود در حماسه آفرینی مردم قهرمان ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را جبران نماید.
داریوش سجادی مدیر سابق شبکه ماهواره ای هما که در آمریکا ساکن است در فیس بوک و وبلاگش با انتشار متنی به عنوان "نفرت از واقعیت" به خباثت رسانه ای بی بی سی اعتراض کرده و با شناختی که از حسین باستانی اصلاح‌طلب فراری نگارنده مقاله که یکی از مدیران بی بی سی نیز می‌باشد علت زیر سؤال بردن نظرسنجی گالوپ توسط وی را مسیر خیانتی خوانده که منافقین آن را در سنگر نظامی در خدمت صدام گذراندند و عده ای در سنگر رسانه ای دشمن به خیانت بر علیه کشور مشغولند.




برچسب ها: bbc ، گالوپ ، نظرسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
الهام محمدیان فروشانی
۱۵:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
مرگ بر آمریکا و فرزند حرامزاده اش اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
انرژی هسته ای حق مسلم ماست زنده بادایران پاینده بادولایت
Netherlands
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
اگر ایرانی بخواد با این چیزا جا بزنه که ایرانی نیست
دین ما روزه گرفتن رو برای چنین روزهایی گذاشتی
ایثار اینجاها بدرد میخوره
مگه پیامبر ختمی مرتبت در شعیب ابی طالب با اینکارها کوتاه آمد که ما ایرانیها بخواهیم کوتاه بیایم ما پیرو همان پیامبریم
آخرین اخبار