تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بیانیه‌ای تاکيد کرد

محکوميت اخلال‌گران قطع سخنراني رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز 22 بهمن

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن قطع سخنراني رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز 22 بهمن، همگان را به حفظ وحدت و تبعیت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن قطع سخنراني دکتر لاریجانی در روز 22 بهمن، همگان را به حفظ وحدت و تبعیت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد دعوت کرد.


متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ»
 
حضور پر شور و كم نظير  مردم ايران در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن امسال چشم جهانيان را خيره كرد، اين در حالي بود كه بوق‌هاي استكباري از ماه‌ها قبل با تبليغات گسترده خود قصد نا اميد ساختن مردم را داشتند و با طرح مدام تهديدها و تحريم‌ها مي‌كوشيدند تا راهپيمايي امسال را كم رونق سازند، غافل از اينكه مردم شريف ايران در چنين برهه‌هاي حساسي همواره حضور پر رنگ‌تري داشته و دارند؛ راهپيمايي 22 بهمن در شهر قم نيز با شكوه تر از هر سال رونق فراواني داشت و لبيك ديگري بود به دعوت كه خود با حضورشان در ميان امت مؤمن و وفادار به انقلاب بر عظمت اين راهپيمايي افزودند؛ گرچه عده اي با حركات ناشايست عملا در تدارك خوراك براي بيگانگان برآمدند، ولي بحمدالله با عنايات حضرت ولي عصر(عج) و كريمه آل الله حضرت فاطمه معصومه(س) و مديريت خود مردم اين قائله ختم شد. بي ترديد چنين اعمالي ضمن آن كه باعث برهم خوردن نظم عمومي و شكستن حرمت بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت (س) و هتك حرمت شخصيت‌ها مي‌شود، دشمن را در رسيدن به هدف خود كه همانا ايجاد اختلاف در صفوف مردم و مسئولان عالي رتبه نظام و خدشه‌دار ساختن  يكپارچگي است، كمك مي نمايد.
 
به ويژه در اين روزها كه ضرورت وحدت  و همدلي همگاني مورد تأكيد جدي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد و همه دلسوزان نظام است، همواره مي بايست راهپيمايي 22 بهمن نماد يكپارچي و اتحاد ايماني و ولايي و مبارزه  با دسيسه‌هاي استكبار جهاني باشد.
 
اينجانب ضمن محكوم ساختن و ابراز نگراني از حوادث پيش آمده و ايجاد  اخلال در مراسم سخنراني رياست محترم مجلس شوراي اسلامي، همگان را به حفظ وحدت و تبعیت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد  دعوت مي‌نمايم.
 
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
 
سيد محمد سعيدي
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار