روزهاي پركار هييت اسكي شميرانات

وقتي تنوع مسابقات همه را راضي نگه مي دارد

هييت اسكي شميرانات فصل زمستان پركاري را تا به اينجا گذرانده است. برگزاري رقابت هاي متنوع و فشرده اسكي جام فجر از جمله مهمترين فعاليت هاي اسكي به ميزباني اين هييت بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان،امسال هييت اسكي شميرانات برگزار كننده جام فجر اسكي بوده است. ميزباني كه تا به امروز رضايت اسكي بازان را در پي داشته است. از مهمترين رقابت هاي موجود در جام فجر مي توان به مسابقات تگ هوير اشاره كرد. مسابقاتي كه بستري براي رقابت با استعداد ترين اسنوبرد بازان بوده است. امسال اولین دوره از مسابقات پرش نمايشی اسنوبرد جام "تگ هوير" در پيست بين المللي اسكي شمشك برگزارشد.

نخستين روز اين مسابقات در پيست مهتاب شمشك و برای اولین بار در ایران با حضور تمامی ورزشکاران برجسته این رشته در دو بخش اولی کانتست و وال راید بر گزار شد و به نفرات برتر در رده آقایان و بانوان جوایز نفیسی بالغ بر20 میلیون تومان از طرف ساعت تگ هویر اهدا گردید. این رقابت ها با هدف کشف استعدادها و توسعه قهرمانی در سطح بالایی برگزار شد که با استقبال پرشور علاقمندان به این رشته مهیج همراه بود.

در بخش آقايان شاهین فیروزی اول،حميد خودسياني دوم و شروين هدايت زاده سوم شدند.

در بخش بانوان نيز هديه خرازي اول،مونا سراجي دوم و سارا سيري سوم شدند.


مسابقه بعدی پرش اسنوبرد در بخش فري استايل نيز پنجشنبه 3 اسفندماه در همين محل برگزار خواهد شد.

تنوع موجود در مسابقات جام فجر كه همه انواع رشته موجود در اسكي را پوشش مي دهد باعث شده تا مخاطبان زيادي با انواع سلايق جذب اين رقابت ها شود.رقابت هايي كه اگر با استقبال زيادي مواجه شوند مي توانند به صورت مستقيم روي موفقيت تيم هاي ملي اسكي كشور تاثير بگذارد./آق

برچسب ها: اسکی ، شمیرانات ، جام فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار