روایت آیت‌الله مصباح‌‌ یزدی از اتاق مقام معظم رهبری

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های مقام معظم رهبری گفت: باید خداوند را شکرگزار باشیم که چنین انقلاب و رهبر بی بدیلی به ما مرحمت فرموده است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله مصباح یزدی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، با اشاره به لزوم توجه جدی به مسئله خودسازی، تاکید کرد: ما باید قبل از این که به اصلاح دیگران بپردازیم، خود را بسازیم.
 
عضو خبرگان رهبری همچنین به ویژگی‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در اتاق مقام معظم رهبری این جمله درج شده است "کسانی که می‌خواهند به اصلاح دیگران بپردازند، ابتدا باید خود را اصلاح کنند".
 
رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: باید خداوند متعال را شکرگزار باشیم که چنین انقلاب و رهبر بی بدیلی به ما مرحمت فرموده است.
 
ایشان تاکید کردند: برای این که درگیر فتنه ها نشویم، باید اسلام در جامعه عملی شود و فراموش نکنیم که اشارات مقام معظم رهبری، قطب نمای مسیر ماست.
 
آیت الله مصباح یزدی همچنین با اشاره به اهمیت توجه روحانیت به مسئولیت های اجتماعی، خاطرنشان کرد: روحانیت باید به مسئولیت های اجتماعی خود توجه کند؛ چرا که اسلام، پایه رشد و کمال است و به وسیله روحانیت ترویج می‌شود.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبری ، خداوند ، امام ، یزدی ، شکرگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار