مشهد/

آموزش قرآن به نوجوانان نیاز به تحول و استفاده از شیوه های جدید دارد

یک نوجوان برتر مسابقات قرآنی گفت:امروزه تکنولوژی همه زندگی مردم را فراگرفته و دامنه ارتباطات و فناوری اطلاعات به حدی گسترده شده که دیگر روشهای قدیمی برای آموزش قرآن به نسل جوان کاربردی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، رضا گلشاهی با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد : مفاهیم آیات قرآن و داستان های نقل شده در آن بسیار جذاب هستند لذا باید با استفاده از ایده های نو در تفهیم این مطالب به نوجوانان گام بلندی برداشته شود.

وی درباره تاثیرگذاری مطبوعات بر بخش ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، گفت: فعالیت در این عرصه در مقایسه با سالهای گذشته بیشتر شده است اما چشمگیر نیست.
این قاری 15 ساله درباره سوابق فعالیت های قرآنی خود گفت: از سن 10 سالگی حفظ و قرائت قرآن زیر نظر استاد ˈحاجی حسنی کارگرˈ در مشهد را آغاز کردم و با گوش دادن به تلاوت های قرآن توسط استادان برجسته و تقلید از آنان در این زمینه به موفقیت هایی دست پیدا کردم.
گلشاهی افزود: در سال 89 رتبه اول مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش دانش آموزی که در اراک برگزار شد را بدست آوردم و همچنین موفق به کسب رتبه اول بخش قرائت مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در آبان ماه پارسال شدم.
وی بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به کویت اعزام شدم و رتبه سوم مسابقات بین المللی قرائت قرآن کریم را در این کشور بدست آوردم/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.