طنین آواز خوانندگان پاپ از امشب برج میلاد را به لرزه در می‌آورد+تصاویر

طنین آواز ستاره های موسیقی پاپ ایران زمین از امشب تا اول اسفند، برج میلاد را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، در بخش موسیقی پاپ بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، امشب "احسان خواجه امیری"_زندگينامه) خواننده جوان و نام آشنای کشورمان در دو نوبت 18:30 و 21:30 با ارکستری به رهبری نامداری، با هواداران خود دیدار می‌کند.






پنج شنبه 26 بهمن نیز "رضا یزدانی" خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ ساعت 18:30 با علاقه مندان موسیقی خود دیدار می کند.





همچنین در ساعت 21:30، پنج شنبه 26 بهمن، "بابک جهانبخش" خواننده جوان با احساس و پر انرژی موسیقی پاپ ایران زمین، با ارکستری به رهبری رضا تاجبخش به روی صحنه می رود.


قسمت موسیقی پاپ جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر جمعه 27 بهمن در دو نوبت 18:30 و 21:30 شاهد اجرای خوانند جوان، خلاق و با استعداد عرصه پاپ، "فرزاد فرزین" خواهد بود که با ارکستری به رهبری زایا سلیمان روی صحنه می رود.

شنبه 28 بهمن ساعت 18:30 "بهنام صفوی" خواننده جوان و با اخلاق عرصه موسیقی پاپ، با ارکستری حرفه ای به رهبری مهدی فردی با طرفداران خود دیدار می کند.

همچنین دربیست و هشتمین روز از بهمن و در ساعت 21:30 "محمد علیزاده"، خواننده ای که هوادارانش تاکنون در کنسرتی بزرگ با وی دیدار نکرده اند به اجرای برنامه می‌پردازد.

"سیروان خسروی" خواننده و آهنگساز جوان و مستعد موسیقی پاپ نیز یکشنبه 29 بهمن ساعت 18:30 با طرفداران خود ملاقات می کند.



"مازیار فلاحی" خواننده محبوب، پر احساس و کارآشنای عرصه موسیقی پاپ که چندی است در میان اهالی این عرصه به سختی می‌توان او را دید، 29 بهمن ساعت 21:30 برای مخاطبان خود اجرایی سرشار از احساس را ارائه خواهد داد و در روز دوشنبه 30 بهمن که آخرین روز برگزاری اجراهای بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر است "محسن یگانه"، خواننده خوش صدا و پر انرژی کشورمان با ارکستری به رهبری علی ثابت، در دو نوبت 18:30 و 21:30 روی صحنه می رود.

گفتنی است تمامی خوانندگان موسیقی پاپ در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، با اجرای برنامه در برج میلاد، این مکان را به لرزه درمی آورند./ي2
گزارش از بهاره کنجکاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار