نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته گذشته برنامه هایی را مخصوص آندروید قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کنترل حجم نت – آی او اس



یکی از مهمترین مواردی که ممکن است هر کسی باید آن را بدانید میزان حجمی است که با تلفن همراه از اینترنت مصرف می کند.Data Usage  یک نرم افزار بسیار کاربردی برای دستگاه های آیفون و آیپد می باشد که به وسیله آن می توانید اینترنت مصرفی خود را کنترل و مدیریت نمایید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار QT – سیمبیان



نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S^3 است.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار قرآن کریم – ویندوز فون



یکی از نرم افزارهایی که بهتر است همیشه در تلفن همراه داشته باشید نرم افزار قرآن کریم است. ویندوزفون سیستم عاملی جوان و تازه کار است ولی این روزها بازار خوبی در دنیا دارد. برنامه قرآن کریم را به صورت اورجینال برای این سیستم عامل برای شما قرار داده ایم. این برنامه روی گوشی های با سیستم عامل ویندوز فون 7 و 8 نصب می شود.

نرم افزار افزایش سرعت – آندروید



نرم‌افزار Fast Reboot Pro یک ریست را در گوشی شما شبیه‌سازی می‌کند، آن هم با بستن همه‌ی برنامه‌ها (که قابل تنظیم است) و باز کردن دوباره‌ی آن‌ها که باعث می‌شود مقدار RAM اضافه که هر برنامه اشغال کرده خالی بشود و به‌این طریق گوشی شما سرعتی بیشتر از قبل داشته باشد. این برنامه دارای تنظیمات گوناگونی است، مثلاً می‌توانید انتخاب کنید تا با هربار آنلاک کردن موبایلتان عملیات Fast Reboot به‌طور خودکار یک مرتبه انجام شود، یا می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که در ساعتی مشخص گوشی به‌طور خودکار Fast Reboot شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حبيب يوسفيان
۰۰:۱۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
خيلى برنامه خوبى است
Iran (Islamic Republic of)
nokia n97
۲۳:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
بازی نوکیاn97 
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
چطوری برنامه ها رو دانلود کنیم شما که لینک نزاشتین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
دوست خوب من ، قربان روی ماه ندیده شما بشوم من.
این لیستی که روی این پیج نوشتی خیلی خوبه
من خودم دربه در دنبال قرآن بودم برای گوشیم
ولی فدات بشوم من ، لینک دانلودها شون کو!!!!!!!!!!!!!
یا علی
پاینده باشی
Iran (Islamic Republic of)
گنجي
۱۵:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
براي n97هم برنامه بذاريد
Germany
مهدی نصرالهی
۱۴:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
لطفابرای فرمت جاوابرنامه بگذارید
آخرین اخبار