مير الماسي پس از درخشش در دسته برتر:

رمز موفقيت من تمرين با نوشاد و نيما عالميان بود

ملي پوش اميد تنيس روي ميز کشورمان گفت: مدتي است که با نوشاد و نيما عالميان تمرين مي‌کنم که بسيار برايم مؤثر بوده است.

امين ميرالماسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درباره علت درخشش خود در رقابتهاي رده بندي دسته برتر تنيس روي ميز گفت: مدت 40 روز است که خانه‌ام را از تهران به بابل شهر محل اقامت برادران عالميان منتقل کرده ام و با آنها تمرين مي‌کنم، تمرين در همين مدت کم هم باعث شد تا سطح بازي‌ام پيشرفت کند و خوشبختانه نتايج خوبي در رقابتهاي رده‌بندي دسته برتر گرفتم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا حريف تمريني تا اين حد در کيفيت بازي تأثير دارد، گفت: بله، در ورزش تنيس روي ميز وجود يار تمريني بسيار در بازي تأثير دارد و مي‌توان گفت بزرگترين مسئله است، من از نيما و نوشاد عالميان و پدرشان که به من کمک مي‌کنند سپاسگزارم هستم البته تمرين دو طرفه است و اين دو برادر هم هميشه به صورت يکنواخت با هم بازي مي‌کردند اکنون در کنار من براي آنها نيز تنوع شد.

ميرالماسي در خصوص رقابتهاي رده بندي دسته برتر بيان کرد: به دليل غيبت نوشاد عالميان در مسابقات رده بندي اين دوره، رقابتها بسيار نزديک شده بود و همه با آمادگي کامل شرکت کرده بودند و قبل از مسابقه قابل پيش بيني نبود که چه کسي برنده مي‌شود در حالي که با حضور نوشاد و در برابر وي همه مي‌دانند که شانسي براي پيروزي ندارند.

بازيکن خوش آتيه تنيس روي ميز کشور در مسابقات رده بندي موفق شد پوريا عمراني را شکست دهد، در حالي که عمراني کاپيتان تيم ملي يعني محمدرضا اخلاق پسند را باشکست بدرقه کرده بود.

وي درباره اين برد گفت: من و پوريا عمراني هميشه بازيهاي نزديکي را با يکديگر داشته ايم در اين مسابقه من 3 بر2 موفق شدم وي را شکست دهم، مقام ششم که در رده بندي اين بار دسته برتر تنيس روي ميز کسب کردم بهترين مقام من در اين مسابقات بود البته يک بار ديگر هم وقتي 8 نفر اول تيم ملي بازي نکردند من اول شدم، اينبار همه قوي بودند و حتي نفراتي هم که از دسته يک به دسته برتر آمده بودند حرفهاي زيادي براي گفتن داشتند.

وي تأکيد کرد: من و عمراني تفاوت زيادي با هم نمي‌کنيم نمي‌دانم چرا فدراسيون تنيس روي ميز به وي بيشتر از من توجه مي‌کند، نيما عالميان هم در آخرين مصاحبه‌اش گفته بود اين که فقط وي و برادرش به مسابقات برون مرزي اعزام شوند خوب نيست، به نظر من اگر تنيس روي ميز ايران بخواهد خود را به دسته‌هاي يک جهاني برساند با علاوه بر نوشاد و نيما عالميان روي دو يا سه بازيکن ديگر هم سرمايه گذاري کند.

بازيکن تنيس روي ميز نفت سپاهان درباره بازيهاي ليگ خاطرنشان کرد: ما در هفته سوم دور برگشت مقابل بانک دي بازي داريم که مسابقه سختي است.

ميرالماسي در خصوص علت باخت مقابل عليصدر همدان تيم قعر جدولي ليگ گفت: نمي‌دانم چرا مقابل آنها باختيم انگار همه چيز دست به دستت هم داد تا ما ببازيم.

نفت سپاهان هم از نظر قدرت فني، هم تجربه و همه چيز از عليصدر بالاتر بود اما هميشه اين طور نيست که تيم قوي‌تر پيروز شود.

امين ميرالماسي فرزند رضا ميرالماسي يکي از بهترين مربيان تنيس روي ميز ايران است وي ضمن قدرداني از زحمات پدرش تأکيد کرد: من تاکنون هرچه داشته ام و تا هرجايي که در تنيس روي ميز رسيده ام مديون زحمات پدرم هستم اما شرايط در تهران به گونه اي نبود که من بمانم در تهران سالن براي تمرين نيست به همين دليل به بابل آمدم تا در کنار نوشاد و نيما عالميان تمرين کنم.

لازم به ذکر است؛ در پايان رقابتهاي رده بندي دسته برتر و در غياب نوشاد عالميان، نيما عالميان بدون باخت قهرمان شد و پوريا عمراني، محمدرضا اخلاق پسند، ميديا لطف الله نسبي، عارف احمدي‌فر، امين ميرالماسي، مهران احدي، محمد فرقداني، واحد مالميري و محمد علي رويين تن به ترتيب مقام‌هاي بعدي را کسب کردند ودر دسته برتر باقي ماندند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فهام
۱۶:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اين يكي ازبهترين خبرهايي بود كه خواندم ازشماممنونم
آخرین اخبار