کشف 3 خودروی سرقتی توسط عوامل پلیس راهور تهران:

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 3 دستگاه خودروی سرقتی را کشف کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با تمام امکانات خود می کوشند تا سطح راهها را محیطی امن برای تردد مسافران شهری فراهم سازد تا در این خصوص نیز شاهد کمتر حوادث تلخ رانندگی باشیم.

*‌کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک 886 ایران 72 ایران 44

این مقام مسئول پلیس راهور تهران اظهار داشت: واحد گشت خودرویی پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه خود در محدوده محور صدر ورودی مدرس به یک دستگاه خودروی پراید به شماره پلاک 886 م 72 ایران 44 مشکوک شدند که پس از استعلام از سامانه ی آگاهی مشخص شد که خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری تحویل گردید.

* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 937 ل 44 ایران 77

سرهنگ سعید اسماعیلی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور منطقه ی 16 توانستند طی گشت زنی در محدوده خیابان رجایی داخل خیابان پارس ساعت 20:25 شب گذشته به یک دستگاه خودروی سواری پراید به شماره انتظامی 937 ل 44 که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند که پس از استعلام از سامانه ی آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 130 نازی آباد منتقل گردید.

* کشف موتور سیکلت سرقتی به شماره پلاک 74787 ایران 117

وی در ادامه اذعان داشت: عوامل پلیس راهور منطقه 17 در حین گشت زنی در ساعت 15 روز گذشته در محدوده ی بزرگراه نواب به یک دستگاه موتور سیکلت به شماره انتظامی 74787 ایران 117 که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شده که پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که موتور سیکلت مورد نظر سرقتی است لذا موتور سیکلت به همراه صورت جلسه به کلانتری تحویل گردید./ل

برچسب ها: خیابان ، خودرو ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار